تحلیل اتریوم Ethereum (ETH) | بررسی قیمت اتریوم

  • زمان مطالعه: دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 356 نفر

بنظر می‌رسد که سال ۲۰۲۳ سال بهتری برای بازار کریپتو باشد. چون همونطور که گفته شده: «سال نیکو از بهارش پیداست.» دیشب قیمت بیت کوین حرکت صعودی را آغاز نمود که باعث شد آلتکوین‌ها هم به دنبالش حرکت کنند. در نتیجه مارکت کپ بازار کریپتو از ۸۰۸ میلیارد دیروز، به ۸۲۰ میلیارد رسید.

بیشترین رشد و ریزش

بیشترین رشد قیمت مربوط به سولانا بود. در چند روز گذشته با ترند شدن یک میم کوین به نام BONK در این شبکه، توجه‌ها به سمت SOL معطوف شد که باعث شد این رمزارز بار دیگر به بالای ۱۰ دلار افزایش پیدا کند. از طرفی ویتالیک بوترین، خالق اتریوم، نسبت به آینده سولانا ابراز امیدواری کرد که می‌تواند دلیل دیگری برای رشد قیمت این رمزارز باشد. بیشترین ریزش نیز مربوط به رمزارز صرافی متمرکز OkEx، یعنی OKB بود که در هفته گذشته رشدهای ۲ رقمی را ثبت کرده بود.

تحلیل اتریوم در نمودار ۴ ساعته

تحلیل اتریوم

تحلیل اتریوم در نمودار ۴ ساعته

اتریوم از تاریخ ۲۲ نوامبر (فلش سبز) یک خط روند صعودی را تشکیل داده است. می‌توان گفت که اتریوم یک الگوی مثلث نیز تشکیل داده است. اگر این الگو را یک مثلث در نظر بگیریم،می‌توانیم انتظار داشته باشیم که قیمت به روند نزولی ادامه دهد؛ زیرا الگوهای مثلث، الگوهای ادامه دهنده هستند. اما در صورتی که قیمت از جهت موافق خارج شود، این الگو درواقع باطل است.

در یک نگاه جزئی‌تر، میبینیم که یک الگوی مثلث کوچکتر (مثلث هایلایت شده با رنگ سبز) نیز در نمودار شکل گرفته است. قیمت با یک کندل سبز رنگ با بدنه کشیده از این مثلث و سطح حساس مشخص شده با باکس قرمز، محدوده ۱۲۳۰ دلاری، خارج شده است. انتظار می‌رود که قیمت به این سطح پول بک زده و سپس به سمت تارگت ۱۳۱۰ دلار حرکت کند. در صورت برگست به زیر باکس قرمز، پیشبینی مدنظر باطل می‌شود.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx