تحلیل تکنیکال اتریوم | بررسی قیمت ETH

اتریوم
  • زمان مطالعه: دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 348 نفر

کاهش مجدد قیمت اتریوم

قیمت اتریوم برای عبور از منطقه مقاومت کلیدی ۱۲۳۰ دلار تلاش می‌کرد. ETH قبل از شروع یک کاهش دیگر، نزدیک به ۱۲۳۲ دلار یک قله تشکیل داد و حرکت واضحی به زیر منطقه حمایتی ۱۲۱۰ دلاری و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته را آغاز کرد.

قیمت حتی به زیر منطقه حمایتی ۱۲۰۰ دلار کاهش یافت و حمایت ۱۱۸۵ دلاری را دوباره آزمایش کرد. یک کف قیمتی نزدیک به ۱۱۸۶ دلار تشکیل شده است و قیمت اکنون در حال تثبیت زیان است. قیمت اتریوم اکنون زیر ۱۲۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته معامله می شود. همچنین یک خط روند نزولی کلیدی با مقاومت نزدیک به ۱۲۰۵ دلار در نمودار ساعتی ETH/USD در حال شکل گیری است.

مقاومت فوری نزدیک به سطح ۱۲۰۰ دلار است. این قیمت نزدیک به سطح ۲۳.۶% فیب اصلاحی (از ۱۲۳۲ دلار به پایین ۱۱۸۶ دلار) است. مقاومت اصلی بعدی نزدیک به سطح ۱۲۱۰ دلار و خط روند قرار دارد و اولین مقاومت اصلی نزدیک به ۱۲۱۵ دلار است.

سطح ۶۱.۸ درصدی فیب اصلاحی (از ۱۲۳۲ دلار به پایین ۱۱۸۶ دلار) نیز نزدیک به سطح ۱۲۱۵ دلار است. بسته شدن کندل بالاتر از مقاومت ۱۲۱۵ دلاری می تواند باعث شروع یک افزایش ثابت شود. در این صورت ممکن است قیمت به سمت مقاومت ۱۲۳۰ دلار افزایش یابد.

تحلیل اتریوم

نمودار ۱ساعته اتریوم بر دلار

مقاومت اصلی بعدی می تواند ۱۲۵۰ دلار باشد و در صورت شکست، قیمت می تواند به سمت ۱۳۰۰ دلار افزایش یابد. هر گونه سود بیشتر ممکن است قیمت را به سمت منطقه مقاومتی ۱۳۵۰ دلاری سوق دهد.

ضرر بیشتر برای اتریوم؟

اگر اتریوم نتواند از مقاومت ۱۲۱۵ دلاری بالاتر برود، ممکن است افت دیگری را آغاز کند. حمایت اولیه در سمت نزولی نزدیک به سطح ۱۱۸۵ دلار است. حمایت اصلی بعدی نزدیک به سطح ۱۱۶۵ دلار است. کاهش قیمت به زیر ۱۱۶۵ دلار ممکن است باعث حرکت به سمت حمایت ۱۱۰۰ دلاری شود. هر ضرر بیشتر می تواند قیمت را به سمت منطقه ۱۰۵۵ دلاری سوق دهد.

شاخص های تکنیکال

MACD ساعتی – MACD برای ETH/USD اکنون در منطقه نزولی در حال افزایش است.

RSI ساعتی – RSI برای ETH/USD اکنون زیر سطح ۵۰ است.

سطح حمایت اصلی – ۱۱۸۵ دلار

سطح مقاومت اصلی – ۱۲۱۵ دلار

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx