اتریوم پس از ارتقا شانگهای به بیش از ۲ هزار دلار رسید

اتریوم
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 323 نفر

اتر (ETH) بعد از ظهر پنجشنبه به قدرت اخیر خود ادامه داد و پس از اینکه اتریوم با موفقیت ارتقای مورد انتظار خود را انجام داد، به بالای ۲۰۰۰ دلار در روز صعود کرد. دومین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار اخیراً با قیمت ۲۱۱۵ دلار معامله شد که در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۱۰ درصد رشد داشت.

ارتقاء شاپلا (Shapella) که به آن هارد فورک شانگهای نیز گفته می شود، به تبدیل شبکه اتریوم از اثبات کار (PoW) به مکانیزم اجماع اثبات سهام (PoS) با انرژی کارآمدتر ادامه داد که در ارتقا ادغام در ماه سپتامبر گذشته آغاز شد.

در هفته‌های منتهی به شاپلا، ناظران بازار بر سر واکنش قیمت ETH اختلاف نظر داشتند، برخی پیش‌بینی می‌کردند که فشار فروش باعث کاهش قیمت می‌شود اما برخی دیگر تأثیر کمی یا حتی افزایش قیمت را پیشبینی می‌کردند.

دیوگو مونیکا، رئیس و یکی از بنیان‌گذاران پلتفرم رمزنگاری Anchorage Digital، پس از ارتقاء در مصاحبه‌ای به کوین دسک گفت که سرمایه‌گذاران در قفل کردن ETH راحت‌تر خواهند بود که منجر به کاهش عرضه می‌شود. مونیکا خاطرنشان کرد که “مستقیماً نقدینگی در زنجیره وجود دارد.” او گفت: «به‌علاوه، با هر ارتقای موفقیت‌آمیزی که در شبکه اتریوم داریم، تقاضا در حال افزایش است، که این دو دلیل اصلی برای جلوگیری از کاهش شدید قیمت است. مونیکا اضافه کرد که اعتباردهندگانی که به دنبال خروج از زنجیره هستند باید به صف خروج بپیوندند و در نتیجه سرمایه‌گذاران نهادی حداقل برای لحظه‌ای در حاشیه خواهند ماند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx