یونی سواپ برنامه iOS کیف پول خود را منتشر کرد

یونی سواپ
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 690 نفر

صرافی غیرمتمرکز یونی سواپ (Uniswap) طبق اعلامیه ۱۳ آوریل این شرکت، کیف پول موبایلی را راه اندازی کرده است که دارای پشتیبانی داخلی از این صرافی است. این برنامه برای دستگاه‌های iOS در برخی کشورها در دسترس است و می‌توانید آن را در اپ استور اپل پیدا کنید.

تیم یونی سواپ در ۳ مارس شکایت کرد که اپل این برنامه را در استور خود مسدود می کند. اما در این اعلامیه جدید، تیم اعلام کرد که کیف پول آن “از زندان اپل خارج شده و اکنون در اکثر کشورها در دسترس است.”

یونی سواپ گفت که کیف پول جدید به کاربران اجازه می دهد تا توکن ها را در شبکه های اتریوم، پالیگان، آربیتروم و آپتیمیزم مبادله کنند. همچنین می توان آن را از طریق WalletConnect به هر برنامه اتریوم متصل کرد. کاربران می‌توانند از حساب‌های خود با نوشتن عبارت اولیه با رمز عبور و ذخیره آن‌ها در iCloud پشتیبان‌گیری کنند. برنامه Uniswap همچنین به کاربران اجازه می‌دهد تا اطلاعات دقیقی درباره توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) ذخیره‌شده در آن، از جمله قیمت‌ها و مجموعه‌های طبقه‌بندی آن‌ها، مشاهده کنند.

برای آسان‌تر کردن نصب برنامه‌های وب۳، چندین توسعه‌دهنده کیف پول در چند سال گذشته برنامه‌های تلفن همراه را با عملکردهای مالی غیرمتمرکز داخلی (DeFi) ارائه کرده‌اند. در سال ۲۰۲۰، Argent میکر دائو و سایر پروتکل های دیفای را با برنامه کیف پول خود ادغام کرد و ۱inch ادغام های مشابهی را در سال ۲۰۲۱ ارائه کرد.

یونی سواپ بزرگترین صرافی غیرمتمرکز ارز دیجیتال اتریوم است که بر اساس صفحه تحلیلی خود، بیش از ۳.۴ میلیارد دلار ارزش کل در قراردادهای هوشمند آن قفل شده است.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx