جایزه یک میلیون دلاری بنیاد اتریوم برای باگ احتمالی

باگ اتریوم 2
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 382 نفر

هرکس قبل از به روزرسانی اتریوم یک باگ پیدا کند ۱ میلیون دلار جایزه می گیرد

رویداد به روزرسانی اتریوم بیش از هر زمان دیگری به ما نزدیک است و در نهایت شبکه را از مدل اثبات کار بی نیاز می کند. توسعه دهندگان سال ها بر روی این ارتقا اتریوم کار می کنند و توسعه دهندگان اتریوم می‌خواهند مطمئن شوند که بدون مشکل پیش می‌رود. بنابراین آن‌ها آماده هستند تا مقداری پول نقد را برای تشویق هکرهای کلاه سفید برای یافتن مشکلات احتمالی اختصاص دهند.

امروز، همزمان با اعلام یک بازه زمانی جدید برای به روزرسانی اتریوم، بنیاد اتریوم اعلام کرد که پاداش‌های باگ پرداختی از هم‌اکنون تا ۸ سپتامبر برای هر آسیب‌پذیری شبکه مرتبط با به روزرسانی کشف شده در آن بازه زمانی را چهار برابر کرده است.

این بدان معناست که هر اشکالی که یک مشکل جدی برای شبکه تلقی شود و به بنیاد اتریوم گزارش شود، تا ۱ میلیون دلار پاداش پرداخت می کند. نرخ قبلی تنها ۲۵۰ هزار دلار بود. به همین ترتیب، باگ‌های با ریسک بالا تا ۲۰۰۰۰۰ دلار پاداش خواهند داشت، به باگ‌های ریسک متوسط تا ۴۰۰۰۰ دلار و اشکالات کم خطر تا ۸۰۰۰ دلار پاداش می‌دهند.

اکنون چندین سال است که کاربران اتریوم منتظر این به روزرسانی هستند، زیرا توسعه دهندگان شبکه متوجه شده اند که چگونه می توانند با خیال راحت به یک روش اجماع ایمن که نیازی به مدل استخراج اثبات کار ندارد، منتقل شوند. در طول ماینینگ، کاربران در سراسر جهان از رایانه‌های قدرتمند برای اعتبارسنجی تراکنش‌ها و در نتیجه کسب پاداش‌های ارز دیجیتال اتریوم استفاده می‌کنند.

به روزرسانی شبکه

با این حال، این یک مصرف عظیم انرژی است و بسیاری این مصرف را به عنوان ضربه ای علیه شبکه بلاکچین در میان موارد استفاده رو به رشد از دیفای، NFT  و موارد دیگر می دانند.

در عوض، شبکه به آنچه که مدل اجماع اثبات سهام نامیده می‌شود تغییر می‌کند، که در آن اپراتورهای گره مقدار زیادی اتریوم را در شبکه نگه می‌دارند و برای اعتبارسنجی تراکنش‌ها پاداش دریافت می‌کنند. طبق گفته بنیاد اتریوم، انتظار می‌رود مدل جدید کمتر از ۱ درصد از مقدار انرژی شبکه فعلی را مصرف کند.

پیش از این تخمین زده می شد که آپدیت اتریوم در ۱۵ یا ۱۶ سپتامبر انجام شود، اما امروز بنیاد اتریوم یک پنجره بازه بین ۱۰ تا ۲۰ سپتامبر را اعلام کرد که به این معنی است که ممکن است حتی زودتر از حد انتظار رخ دهد. پاداش باگ افزایش یافته کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که هیچ مانعی انتقال وعده داده شده را بیشتر به تاخیر نمی اندازد.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx