چه خبر از هاردفورک کاردانو؟

هاردفورک کاردانو
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 461 نفر

کاردانو چقدر به هارد فورک واسیل نزدیک است؟

کاردانو چند ماهی است که آرام آرام به سمت هارد فورک واسیل می رود. با این حال، این ارتقا دارد مسیر به روزرسانی اتریوم را طی می کند، زیرا اکنون دو بار به تعویق افتاده است. بنیانگذار  کاردانو، چارلز هاسکینسون تاخیرها را به اشکالات یافت شده در کد و تمرکز تیم بر یافات باگ های احتمالی، نسبت می دهد. اکنون که این مشکل حل شده است، هارد فورک واسیل برای همه درگیران در معرض دید قرار می گیرد.

واسیل هارد فورک ۵۰ درصد وجود دارد

کاردانو پس از رفع گره ای که مشکلاتی را ایجاد می کرد، اعلام کرد که هارد فورک واسیل اکنون طبق برنامه حرکت می کند. اکنون، اپراتورهای استخر استیک گره های خود را به نسخه ۱.۳۵.۳ به روز می کنند. این همان مشکلی بود که باعث شده بود به روزرسانی این شبکه به عقب بیافتد.

برای اینکه هارد فورک تکمیل شود، حداقل ۷۵٪ از تمام اپراتورهای استخر استیک باید گره های خود را به نسخه جدید به روز کرده باشند. در حال حاضر، تنها ۴۶ درصد از تمام اپراتورهای استیک گره های خود را به روز کرده اند.

یعنی هارد فورک واسیل در واقع در این زمینه نیمی از راه را طی کرده است. علاوه بر این، برای اطمینان از وجود نقدینگی کافی برای هارد فورک این ارز دیجیتال، کاردانو باید مطمئن شود که تعداد کافی صرافی‌های ارز دیجیتال نیز در حال ارتقا هستند. این تعداد در حال حاضر حداق ۲۵ صرافی ارز دیجیتال با اندازه متوسط ​​تا بزرگ است باید برای به‌روزرسانی آماده باشند.

با این حال، چارلز هاسکینسون به جامعه اطمینان داده است که دیگر تاخیری در هارد فورک وجود نخواهد داشت. به گفته او، توسعه‌دهندگان توانسته‌اند همه باگ‌های اصلی که باعث ایجاد تاخیر شده را پیدا و برطرف کنند.

قیمت هنوز پایین است

طی دو هفته گذشته، قیمت کاردانو همراه با بقیه بازار از جمله بیت کوین ریزش داشته است. در حالی که انتظار می رفت تبلیغات پشت هارد فورک واسیل قیمت این ارز دیجیتال را به سمت بالا سوق دهد، اما در حال حاضر برعکس این اتفاق رخ داده است.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx