شرکت Eclipse از راه اندازی SVM پالیگان خبر داد

پالیگان
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 515 نفر

شرکت توسعه بلاک چین اکلیپس (Eclipse) از انتشار SVM پالیگان در آینده خبر داد، یک بلاکچین که با سولانا سازگار است و برای شبکه پالیگان ساخته شده است.

هدف بلاک چین SVM پالیگان اکلیپس این است که به توسعه دهندگان سولانا اجازه دهد برنامه‌های خود را بدون نیاز به بازسازی کد خود برای ماشین مجازی اتریوم (EVM) به پالیگان منتقل کنند. انتظار می‌رود شبکه آزمایشی Polygon SVM در سه ماهه اول سال جاری راه‌اندازی شود و شبکه اصلی نیز در سه ماهه دوم عرضه شود.

SVM پالیگان یک بلاک چین رول آپی مستقل است که از ماشین مجازی SeaLevel (SVM) استفاده می‌کند، یک محیط محاسباتی که توسعه‌دهندگان را قادر می‌سازد تا برنامه‌های سولانا مبتنی بر Rust را در سایر بلاک‌چین‌ها مانند پالیگان راه اندازی کنند.

SVM پالیگان چگونه کار می کند؟

قراردادهای هوشمند سولانا را می توان به صورت بومی روی SVM پالیگان اجرا کرد، به این معنی که قراردادهای هوشمند را می توان بدن تغییر نگه داشت و آن‌ها را مستقیماً در Polygon SVM مستقر کرد. این بلاک چین برای ایجاد بلاک از فناوری رول آپ‌های خوشبینانه (Optimistic Rollups)، مشابه سایر پروژه های لایه ۲، مانند آربیتروم یا آپتیمیزم، استفاده می کند. توسعه دهندگان Rust می توانند کد خود را از سولانا به اکلیپس منتقل کرده و آن را در شبکه پالیگان اجرا کنند. سپس، برای امنیت بیشتر با استفاده از رول آپ‌ها، می‌توانند آن را به سولانا برگرداند. یل سومانی، بنیانگذار اکلیپس گفت:

«SVM پالیگان به توسعه دهندگان سولانا در انتقال برنامه های خود به پا‌لیگان کمک می کند؛ زیرا می تواند قراردادهای هوشمند سولانا را به صورت بومی اجرا کند. شما می توانید همه قراردادهای هوشمند خود را یکسان نگه دارید و آنها را مستقیماً در Polygon SVM مستقر کنید. معمولاً وقتی از سولانا به پالیگان مهاجرت می کنید شما باید همه قراردادهای هوشمند را برای EVM بازنویسی کنید.»

سومانی گفت که پروتکل در دسترس بودن داده های پالیگان به عنوان لایه پایه برای جمع آوری آن عمل می کند و بلاک چین با شبکه اصلی Polygon و Ethereum از طریق پل های زنجیره ای ارتباط برقرار می کند. اکلیپس در ماه سپتامبر ۱۵ میلیون دلار در دور اولیه تامین مالی جمع آوری کرد و یک شرکت پرتفوی از Polygon Ventures است. همچنین یک دریافت کننده کمک هزینه از بنیاد سولانا است. اکلیپس تنها پروژه ای نیست که بر روی گسترش برنامه های سولانا به سایر بلاک چین‌ها کار می کند. نیترو، یکی دیگر از پروژه های بلاکچین، در حال توسعه شبکه ای برای استقرار و اجرای برنامه های سولانا در Sei است، بلاک چینی که قرار است به زودی در کازماس راه اندازی شود.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx