در شرایط فعلی اتریوم بخریم یا بیت کوین؟

اتریوم بیت کوین
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 427 نفر

شرایط اتریوم نسبت به بیت کوین چطور است؟

به گفته تحلیلگر ارزهای دیجیتال، اتریوم ممکن است تحت تاثیر شرایط اقتصاد کلان قرار بگیرد. یک تحلیلگر ارز دیجیتال مشهور اعلام کرد که که شرایط اقتصاد کلان می تواند برای پلتفرم قراردادهای هوشمند پیشرو یعنی اتریوم مشکل ایجاد کند.

در یک برنامه ویدیویی جدید، نیکلاس مرتن، میزبان DataDash بود و به ۵۱۵۰۰۰ مشترک یوتیوب خود گفت که عوامل کلان اقتصادی می‌توانند بر به روزرسانی اتریوم تاثیر بگذارند.

همانطور که فدرال رزرو در آخرین صورتجلسه خود عنوان کرد، چشم انداز سیاست پولی مختلط است و این چیزی نیست که بازار به دنبال آن باشد. شما به وضوح می توانید تاثیر آن را در قیمت ارزهای دیجیتال طی چند روز گذشته و بعد از آن جلسه در روز چهارشنبه مشاهده کنید. از روز هفدهم، ما به آرامی با افزایش شتاب نزولی در بازارها مواجه بوده ایم.

با توجه به اینکه شرایط کلان اقتصادی به عنوان یک باد مخالف برای بازار ارزهای دیجیتال عمل می‌کند. مرتن می‌گوید که هم اتریوم و هم بیت‌کوین در حال حاضر نشانه‌هایی از ضعف را از خود نشان می دهند.

در حالی که اخیرا اتریوم بسیار قوی ظاهر شده بود، در چند هفته گذشته خسته به نظر می رسید. و بیت کوین، که واقعاً باید به عنوان بزرگترین ارزدیجیتال در یک محیط به طور کلی ریسک پذیر باشد، اما اینطور نبود. این ارز نشانه های باورنکردنی از ضعف را نشان می داد. هر بار که قیمت بیت کوین افزایش می یابد، تقریباً شش تا هفت روز نزولی به دنبال آن شاهد هستیم.

جفت ارز ETH/BTC

مرتن همچنین تاکید می کند که جفت اتریوم به بیت کوین (ETH/BTC) نیز بخاطر رشدبیش از ۵۰ درصدی خود در حدود دو ماه گذشته، بیش از حد افزایش یافته است.

بیت کوین در زمان نگارش این مقاله با قیمت ۲۱,۳۵۵ دلار معامله می شود ویک افزایش ۲.۵ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته تجربه کرده است. در حالی که اتریوم با قیمت ۱۵۹۰ دلار معامله می شود و افزایش ۳.۹ درصدی در طول ۲۴ ساعت گذشته را ثبت کرده است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx