پامپ ده درصدی ایاس ,آیا هدف بعدی ۲ دلار است؟

تحلیل ایاس
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 549 نفر

قیمت ایاس ده درصد افزایش یافته است و اکنون یکی از برترین برندگان در ۲۴ ساعت است. و به سرعت به سمت مقاومت بعدی خود در حال حرکت  است. گاوها به نمودار ۲۴ ساعته بازگشتند و این نشان دهنده عملکرد مثبت قیمت بود.

علیرغم سقوط بیت کوین و سایر آلتکوین های اصلی ایاس افزایش قابل توجهی در قیمت داشته است. قیمت ایاس همچنین یک الگوی کنج گسترده را نشان می دهد، این الگو اغلب به تضعیف یک روند را نشان میدهد. در این مورد، قیمت ایاس در حال معکوس کردن حرکت نزولی قبلی خود بود.

وضعیت تکنیکالی در نمودار به سمت افزایش قدرت قیمت اشاره دارد. قدرت خرید در نمودار ۲۴ ساعته به طور قابل توجهی بالا بود.

در صورتی که خرید قدرت جایگاه خود را حفظ کند، حرکت به سمت مقاومت فوری برای آلتکوین آسان می شود. قیمت EOS باید بالاتر از قیمت فعلی خود معامله شود تا سکه حرکت کند و شاهد افزایش احتمالی دیگری باشد.

نمودار ایاس روزانه

نمودار ایاس روزانه

آلتکوین در زمان نگارش این مقاله با قیمت ۱.۷۰ دلار معامله می شد. در ۲۴ ساعت گذشته با ظهور گاوها، سودهای دو رقمی را تضمین کرد. این سکه همچنین یک الگوی گوه گسترده تشکیل داده است که به این معنی است که تز قبلی قیمت نزولی EOS متوقف می شود.

مقاومت پیشرو برای این کوین در ۱.۹۰ دلار بود و حرکت بالاتر از این سطح، EOS را به ۲ دلار می برد. در صورت ظهور مجدد فروشندگان در بازار، سطح حمایت محلی برای سکه در انتظار ۰.۹۰ دلار بود. مقدار EOS معامله شده در آخرین جلسه معاملاتی همانطور که توسط نوار سبز نشان داده شده است افزایش یافته است که نشان می دهد قدرت خرید نیز افزایش یافته است.

تحلیل تکنیکال ایاس

حرکت صعودی باعث افزایش تقاضا برای این کوین شد. شاخص فنی نیز نشان دهنده افزایش قدرت خرید بود. شاخص قدرت نسبی مثبت بود زیرا بالای نیم خط نشان می داد که قیمت EOS صعودی است.

RSI در نزدیکی منطقه فروش بیش از حد معلق بود و با افزایش تقاضا، سکه بیش از حد خرید می شد. قیمت آلتکوین بالاتر از خط ۲۰-SMA بود که به این معنی بود که خریداران در حال حرکت قیمت در بازار بودند. EOS همچنین بالاتر از ۵۰-SMA بود که نشانه ای از صعود بود.

نمودار ایاس در تردینگ ویو

نمودار ایاس در تردینگ ویو

ایاس سیگنال خرید را در نمودار یک روزه صادر کرد
افزایش قیمت و تقاضا باعث شد اندیکاتور ها سیگنال خرید خود را نشان دهند. واگرایی میانگین متحرک همگرایی نشان دهنده حرکت قیمت و معکوس در همان است. مکدی متقاطع صعودی را تجربه کرد و هیستوگرام های سبز رنگی را به نمایش گذاشت که در اصل سیگنال خرید این کوین بودند.

شاخص حرکت جهت دار جهت قیمت را نشان می دهد. DMI مثبت بود زیرا +DI بالای خط -DI بود. شاخص جهت دار متوسط ​​(قرمز) به مرز ۴۰ نزدیک می شد، این نشان می داد که حرکت قیمت فعلی در حال افزایش است. این همچنین می تواند نشانه ای از ادامه روند صعودی در معاملات فوری باشد.

نمودار ایاس

نمودار ایاس

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx