هزینه‌های گاز اتریوم ۱۰ برابر افزایش می‌یابد

گاز اتریوم
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 434 نفر

ریزش شدید بازار باعث افزایش هزینه انتقال اتریوم شد

کارمزدهای شبکه اتریوم در ۸ نوامبر با یک تراکنش ساده که در یک نقطه به سطح ۱۰ دلار نزدیک شد، ده برابر شد و به ۳۱۸ Gwei رسید. این امر، همراه با سقوط مداوم بازار کریپتو، باعث کاهش قیمت کوین به زیر سطح ۱۲۰۰ دلار شده است. قیمت سایر توکن ها نیز طی ۲۴ ساعت گذشته به شدت کاهش یافته است.

طبق داده‌های جمع‌آوری‌شده توسط سایت Trustnodes.com، در نتیجه آخرین افزایش، تراکنش‌های انجام‌شده از طریق صرافی غیرمتمرکز، یونی سواپ به ۷۶ دلار رسید.

ناظران صنعت خاطرنشان می‌کنند که موجی از فروش وحشتناک پس از اینکه صرافی بزرگ ارزهای دیجیتال بایننس اعلام کرد که رقیب FTX را در اختیار خواهد گرفت، به افزایش اخیر دامن زده است. چانگ پنگ ژائو، مدیر عامل بایننس گفت که این اقدام به کاهش فشار بر نقدینگی FTX کمک می کند.

امروز بعدازظهر، FTX از ما کمک خواست. بحران نقدینگی قابل توجهی وجود دارد. برای محافظت از کاربران، ما یک LOI غیر الزام آور امضا کردیم که قصد داشتیم FTX.com را به طور کامل خریداری کنیم و به پوشش بحران نقدینگی کمک کنیم.»

طبق داده‌های منتشر شده توسط کوین مارکت کپ، اتریوم در ساعت ۱۰:۴۰ صبح UTC تنها حدود ۱۱۷۱ دلار قیمت داشت که کاهش قابل توجهی نسبت به قیمت بالای ۲۴ ساعته توکن که حدود ۱۵۶۵ دلار بود، داشت.

در کریپتو، کارمزد گاز به معنای غرامتی است که برای پوشش کار محاسبه شده برای تکمیل تراکنش ها استفاده می شود. Gwei کوچکترین واحد اتریوم است و برای پرداخت هزینه های گاز استفاده می شود. Gwei مخفف Gigawei است و ETH 1 معادل ۱ میلیارد Gwei است.

از ساعت ۱۰:۴۰ صبح UTC، میانگین تراکنش انجام شده از طریق بلاک چین اتریوم به طور متوسط ​​۸۶ Gwei به ازای هر داده Etherscan.io قیمت داشت.

قبل از ارتقاء لندن در سال ۲۰۲۱ بلاک چین که شامل پیشنهاد بهبود اتریوم (EIP) 1559 بود، اتریوم دارای بلوک هایی با اندازه ثابت بود.

در زمان تقاضای بالا شبکه ، این بلوک ها با ظرفیت کل کار می کردند. در نتیجه، کاربران اغلب باید منتظر کاهش تقاضای بالا برای قرار گرفتن در یک بلوک بودند، که منجر به تجربه کاربری ضعیف می‌شد.»

این ارتقا، بلوک‌های با اندازه متغیر را به زنجیره بلوک معرفی کرد، با هر بلوک اندازه  ۱۵ میلیون گاز،اختصاص میابد اما همچنین اجازه می‌داد تا اندازه بلوک‌ها مطابق با تقاضای شبکه تا سقف ۳۰ میلیون گاز گسترش یا کاهش یابد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx