سرمایه گذاران سولانا مواظب باشند

قیمت سولانا
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 517 نفر

سرمایه گذاران سولانا مواظب باشند

سولانا دیلی، یک راهنمای محبوب توییتر که درباره به‌روزرسانی‌های اکوسیستم سولانا توئیت می زند، اخیراً آخرین گزارش هفتگی سولانا را بارگذاری کرده است. این گزارش به تمام پیشرفت‌های اصلی شبکه در هفته گذشته، از جمله ادغام سولانا با گوگل کلود و راه‌اندازی سولانا موبایل اشاره کرد.

اگرچه این تحولات ارزش زیادی برای شبکه سولانا اضافه کرد، اما هفته گذشته می‌تواند برای عملکرد سولانا از نظر قیمت‌گذاری فاجعه‌بار در نظر گرفته شود. با توجه به کوین مارکت کپ، این ارز بیش از ۲۰ درصد سود هفتگی منفی را ثبت کرد. در زمان نگارش این مقاله، سولانا با ارزش بازار بیش از ۹.۴ میلیارد دلار با قیمت ۲۶.۰۵ دلار معامله می شد. زمانی که سولانا جایگاه خود را در لیست ۱۰ ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار از دست داد، یک خبر بد دیگر برای سولانل منتشر شد. این به این دلیل بود که  پالیگان آن را برگرداند. همه این کندل های قرمز، سولانا را به یک موضوع داغ در جامعه ارز دیجیتال تبدیل کردند، که از داده‌های کوین گکو مشهود بود. سولانا در لیست کریپتوهایی بود که در کوین گکو در ۷ نوامبر ترند بودند.

روزهای تاریک تری برای سولانا در پیش است

با وجود به‌روزرسانی‌های فوق، فعالیت توسعه چنگی به دل نمی زند. از سوی دیگر، حجم سولانا در حالی که قیمت آن کاهش یافت، افزایش شدیدی را ثبت کرد. این یک سیگنال منفی بود زیرا روند نزولی را تایید می کند. این ارز دیجیتال همچنین نتوانست سودی از بازار مشتقات کسب کند، زیرا نرخ سرمایه گذاری بایننس آن به میزان قابل توجهی کاهش یافت. جامعه کریپتو نیز کاملاً به سولانا اطمینان نداشت، که این با توجه به کاهش احساسات منفی مشهود بود.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx