ریزش ۲۰درصدی ارزش بازار اتریوم بعد از ادغام

اتریوم
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 485 نفر

به‌روزرسانی تاریخی “ادغام” منجر به پیش‌بینی چشم‌انداز اتریوم (ETH) برای آینده با امکان جذب کاربران جدید به این پلتفرم شد. با این حال، با رکود حاکم بر بازار، مراحل اولیه ادغام نتوانسته است انتظارات را با خروج سرمایه ثبت دارایی برآورده کند. به طور خاص، تا ۳ اکتبر، ارزش بازار اتریوم ۱۹۵.۸۹ میلیارد دلار بود که نشان دهنده زیان ۱۹.۲۲ درصدی از ۱۵۸.۲۳ میلیارد دلار ثبت شده در ۱۵ سپتامبر، زمانی که ادغام به طور رسمی انجام شد، بود. طبق داده‌های کوین مارکت کپ، این دارایی در این دوره حدود ۳۷.۶۶ میلیارد دلار از دست داده است.

اتریوم

در عین حال، خروج سرمایه در قیمت اتریوم منعکس می شود، در حالی که تلاش می کند بالای ۱۳۰۰ دلار بماند، به طور پیوسته سقوط کرده است. در زمان انتشار، این دارایی با قیمت ۱۲۹۰ دلار معامله می شد که بیش از ۲۳ درصد از ۱۵۹۰ دلار ثبت شده در ۱۵ سپتامبر کاهش داشت.

اتریوم

ادغام اتریوم انتظارات را برآورده نمی کند

انتظار می رفت که ادغام با انتقال رسمی شبکه به پروتکل اثبات سهام (PoS) علاقه بیشتری را به اتریوم جلب کند. هدف از این ارتقا، تبدیل اتریوم به یک دارایی ضد تورمی و جذب سرمایه‌های سازمانی است. بنابراین، جریان خروجی سرمایه از جمله شاخص هایی است که نشان می دهد ادغام هنوز تأثیر زیادی بر اتریوم ندارد. با این حال، طرفداران بر این باورند که ارتقاء اثر بلندمدتی خواهد داشت، زیرا این تنها بخشی از نقشه راه گسترده‌تر اتریوم است.

با این حال، پیش‌بینی‌ها برای اتریوم محقق نشده است و بازار کلی ارزهای دیجیتال همچنان به مبارزه با عوامل اقتصادی کلان غالب که بر سهام و ارزهای دیجیتال برتری داشته‌اند، ادامه می‌دهد. قابل ذکر است که ادغام یک رویداد «خرید با  شایعه فروش با خبر» بوده است.

عدم قطعیت نظارتی

علاوه بر این، اتریوم بر اساس طبقه بندی، احتمالا به عنوان یک اوراق بهادار، با عدم قطعیت نظارتی مواجه است. به‌طور قابل‌توجه، گری جنسلر، رئیس کمیسیون بورس اوراق بهادار (SEC) اخیراً خاطرنشان کرد که دارایی‌های PoS می‌تواند منجر به پیش‌بینی سرمایه‌گذارانی شود که ممکن است قصد کسب سود داشته باشند. بنابراین، پس از ادغام، بخشی از سرمایه گذاران انتظار دارند اتریوم هدف بعدی SEC باشد.

همچنین ذکر این نکته مهم است که پس از ادغام، بخشی از بازار کریپتو پیشنهاد کرد که اتریوم ممکن است جایگاه بیت کوین (BTC) را در ارزش بازار تغییر دهد تا به محافظ نهایی در برابر تورم تبدیل شود. با این حال، به نظر می رسد خروج سرمایه این پیش بینی را کمرنگ می کند. در این میان، سرمایه گذاران از نزدیک اتریوم را برای اقدام بعدی قیمت زیر نظر دارند، زیرا ارزش آن با وجود شرایط حاکم بر بازار ثابت مانده است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx