افزایش قابل توجه نرخ خروج بیت کوین از صرافی ها

بیت کوین
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 568 نفر

بیت کوین (BTC) دوباره نشانه های صعودی را نشان می دهد، به طوری که خروجی ها از صرافی های ارزدیجیتال به کیف پول های شخصی اکنون افزایش قابل توجهی داشته است. در یک پست منتشر شده در پلتفرم تجزیه و تحلیل ارزهای دیجیتال CryptoQuant، خروجی صرافی ها با عنوان “بسیار قابل توجه” و “بالاترین مقدار در ماه ها” توصیف شد که تنها در سه روز گذشته بیش از ۶۱۰۰۰ بیت کوین بوده است.

در این پست که توسط کاربر maartunn نوشته شده است، آمده است: «پس از ماه‌ها ریزش، این نشانه بازگشت تقاضا به بازار است.»

بیت کوین

جریان های خروجی از صرافی ها به طور کلی برای قیمت کریپتو سیگنال صعودی تلقی می شود، زیرا نشان می دهد که سرمایه گذاران در بلندمدت به دارایی اعتقاد دارند و قصد ندارند دوباره در کوتاه مدت بفروشند. برعکس، جریان‌های ورودی به صرافی، یک سیگنال نزولی تلقی می‌شود، زیرا می‌تواند نشانه‌ای از این باشد که سرمایه‌گذاران اعتماد خود را از دست می‌دهند و بنابراین کوین های خود را برای فروش به صرافی‌ها ارسال می‌کنند. در همین حال، موجودی بیت کوین که در صرافی ها نگهداری می شود نیز در ماه های اخیر، پس از افزایش در اوایل ماه اگوست، روند نزولی ثابتی داشته است.

شدیدترین کاهش موجودی بیت‌کوین بین ۲۹ سپتامبر و ۱ اکتبر رخ داد، زمانی که سطح آن از ۲.۱۴ میلیون بیت کوین به ۲.۰۸ میلیون در تمام صرافی های اصلی کاهش یافت. سایر موارد مشابه، مقادیر کمتر بیت کوینی که در صرافی ها نگهداری می شوند، برای قیمت صعودی تلقی می شوند.

در گذشته، چندین نظریه به عنوان دلیل کاهش تراز مبادله بیت کوین مورد بحث قرار گرفته است. برخی از خودی ها به معاملات بدون نسخه (OTC) به عنوان یک توضیح اشاره می کنند، در حالی که برخی دیگر می گویند افزایش جمعیت نهنگ های بیت کوین نشان می دهد که دارندگان بزرگ به طور فزاینده ای ترجیح می دهند کنترل کامل کوین های خود را در دست بگیرند.

بیت کوین

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx