رابرت کیوساکی : با افزایش ارزش دلار آمریکا بیت کوین بخرید

بیت کوین کیوساکی
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 432 نفر

رابرت کیوساکی : با افزایش ارزش دلار آمریکا بیت کوین بخرید

رابرت کیوساکی، تاجر و نویسنده پرفروش کتاب پدر پولدار پدر فقیر، بیت کوین، نقره و طلا را «فرصت خرید» در بحبوحه تقویت دلار آمریکا و افزایش مداوم نرخ بهره خوانده است.

این نویسنده در پستی در توییتر در تاریخ ۲ اکتبر برای ۲.۱ میلیون دنبال کننده خود، خاطرنشان کرد که قیمت این سه کالا که گاهی اوقات به عنوان دارایی های “بهشت امن” از آنها یاد می شود، با تقویت دلار ایالات متحده همچنان کاهش می یابد و ارزش آن پس از افزایش ارزش دلار ثابت می شود.

کیوساکی روز قبل در پستی پیش‌بینی کرد که این چرخش دلار می‌تواند در ژانویه ۲۰۲۳ اتفاق بیفتد، که باعث “سقوط” دلار آمریکا مانند پوند انگلیس شود که اخیراً سقوط کرده است.

آیا دلار آمریکا از پوند استرلینگ انگلیس پیروی خواهد کرد؟ من معتقدم که خواهد شد. کیوساکی گفت: من معتقدم دلار آمریکا تا ژانویه ۲۰۲۳ پس از چرخش فدرال رزرو سقوط خواهد کرد و افزود که “او قربانی تصمیمات فدرال رزرو نخواهد شد.

از اوایل اردیبهشت. در سال ۲۰۲۰، کیوساکی طرفدار کلاس‌های دارایی بوده است که فدرال رزرو نمی‌تواند مستقیماً آن‌ها را دستکاری کند، یک بار پس از اپیزودهای فوری چاپ پول انبوه فدرال رزرو در پاسخ به همه‌گیری کرونا، به سرمایه‌گذاران هشدار داده بود که «بیت‌کوین بخرید و خود را نجات دهید» پس از اپیزودهای فوری چاپ پول انبوه فدرال رزرو در پاسخ به همه‌گیری.

جالب اینجاست که کیوساکی در مصاحبه اخیر خود در Rich Dad گفت، علیرغم اینکه معتقد نیست بیت کوین ارزشی دارد داشته باشد اما به آن علاقمند است. به نظر می رسد نویسنده در جدیدترین توییت خود دوباره پشت بیت کوین ایستاده است و خاطرنشان کرد:

“وقتی فدرال رزرو مانند انگلیس نرخ بهره را تغییر می دهد و کاهش می دهد، شما لبخند خواهید زد در حالی که دیگران گریه می کنند.”

کیوساکی در پستی که در ماه سپتامبر در توییتر ارسال کرد، بر نیاز به سرمایه‌گذاری در بیت کوین و دارایی‌های دیجیتال برای کسب بازدهی بزرگ در بلندمدت تاکید کرد:

این کافی نیست که بخواهید وارد ارزهای دیجیتال شوید […] اکنون زمانی است که باید وارد ارزهای دیجیتال شوید، قبل از بزرگترین سقوط اقتصادی در تاریخ.

افزایش نرخ بهره فدرال رزرو به همراه تقویت دلار آمریکا با کاهش ۵۵ درصدی ارزش بازار ارزهای دیجیتال در ۱۲ ماه گذشته همزمان شده است.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx