بنیانگذار اتریوم در بحبوحه ادغام آینده به منتقدان PoS پاسخ می دهد

ویتالیک بوترین
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 4607 نفر

ویتالیک بوترین،بنیانگذار اتریوم

در حالی که برخی بر این باورند که تغییر آتی اتریوم به اثبات سهام (PoS) ممکن است این پلتفرم را در نهایت به پیشی گرفتن از بیت کوین (BTC) سوق دهد، برخی دیگر از این فرصت استفاده می‌کنند و اظهارات بدی را در توییتر بیان می‌کنند که باعث برانگیختن  ویتالیک بوترین بنیانگذار اتریوم شد.

ویتالیک بوترین

در حالی که افکار خود را در مورد رای گیری PoS به اشتراک می‌گذارد تصور یک منتقد را یک “دروغ آشکار ناپذیر” توصیف کرد.

نیک پیتون یکی از طرفداران بیتکوین در توییتر خود استدلال کرد، که رای دادن به تغییر ویژگی ها در پلتفرم های PoS ثابت می کند که دارایی های PoS ، اوراق بهادار هستند.

بوترین به این پست پاسخ داد و عقاید پیتون را به عنوان یک “دروغ آشکار ناپذیر” توصیف کرد.به گفته بوترین، PoS شامل رای دادن به پارامترهای پروتکل نمی شود، درست مانند اثبات کار (PoW). بوترین همچنین توضیح داد که گره ها بلوک های نامعتبر را هم در PoS و هم در PoW رد می کنند. هفته گذشته، نویسنده جیمی سونگ نیز به سراغ PoS آمد و عدم تمرکز مکانیسم اجماع را زیر سوال برد.به گفته سانگ، این مکانیسم مشکلات عمومی بیزانسی را حل نمی کند. بوترین در توییتی عقاید سانگ را مطرح کرد:

«اگر یک سنت دیرینه در مردم وجود داشته باشد که در باره a و b; بر اساس استدلال‌های عمیقی که به ریاضیات، اقتصاد و فلسفه اخلاقی مربوط می‌شود بحث می‌کنند; و شما می‌گویید «b به دلیلی فنی و یک خطی که شامل تعاریف است، احمق است»، احتمالاً دارید اشتباه میکنید.»

چارلز هاسکینسون ، بنیانگذار کاردانو و هم بنیان گذار اتریوم و طرفدار PoS نیز نظر خود را ارائه کرد و گفت که «سطح حماقت» در توییت سونگ «فراتر از توضیح است».

در همین حال، ویوک رامان، محقق امور مالی غیرمتمرکز، نظرات مثبتی در مورد ادغام آینده ارائه کرد. رامان در یک تاپیک توییتری گفت که تغییر به PoS به اتریوم ساختار اقتصادی می دهد; تا برتری بیت کوین را در فضای کریپتو به چالش بکشد. در اوایل ماه جولای، اتریوم آزمایش قابل توجهی را برای ادغام در شبکه آزمایشی Sepolia تکمیل کرد و پلتفرم را به مکانیسم اجماع PoS نزدیک‌تر کرد. توسعه دهندگان اشاره کردند که با وجود برخی مشکلات، ادغام را به تاخیر نمی اندازند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx