ویتالیک بوترین با توسعه دهندگان ENS مخالفت کرد

ویتالیک
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 334 نفر

ویتالیک بوترین، یکی از بنیانگذاران اتریوم و توسعه دهندگان سرویس نام اتریوم [ENS] به دلیل ترتیبات قیمت گذاری پیشنهادی جدید با هم اختلاف دارند. در ۹ سپتامبر، ویتالیک پستی را از طریق وب سایت ENS خود منتشر کرد که در آن از این سوال پرسید که آیا دامنه ها باید از ساختار قیمت گذاری تکرار شونده پیروی کنند.

به گفته وی، دامنه های ENS بسیار ارزان هستند زیرا هزینه نگهداری یک دامنه پنج کلمه ای حداکثر ۵ دلار بود. ویتالیک ضمن تاکید بر حقوق مالکیت و چالش های بازار کارآمد، اشاره کرد که ساختار افزایش قیمت می تواند راه حلی ارائه دهد. علاوه بر این، وی امکان استفاده از درآمدهای ایجاد شده برای تامین مالی سازمان خودمختار غیرمتمرکز ENS (ENSDAO) را ذکر کرد.

جانسون گفت :در پاسخ به پیشنهاد موسس اتریوم، به نظر می‌رسید که توسعه‌دهندگان ENS در سایت مخالف صفحه قرار داشته باشند. ابتدا، نیک جانسون بود که به برخی ایرادات پیشنهاد اشاره کرد.

سازنده اشاره کرد که حرکت ویتالیک متفکرانه بود. با این حال، او استدلال کرد که برخی از محدودیت‌های طراحی و همچنین اثرات بیرونی سیستم نام‌گذاری وجود دارد. همچنین، ایده پشت پرداخت بیشتر برای یک نام ممکن است وسوسه انگیز نباشد.

«افرادی که از تغییر مالکیت آسیب می بینند ممکن است همان افرادی نباشند که برای این نام پول می گیرند. ارزش یک نام برای یک شخص ثالث لزوماً مطابق با سودی نیست که مالک فعلی آن مالک آن است.

جالب اینجاست که جانسون تنها کسی نبود که با ایده ویتالیک مخالف بود. یکی دیگر از توسعه دهندگان ENS، جف لاو نیز نظر جانسون را به اشتراک گذاشت. او اشاره کرد که ویتالیک در پیشنهاد خود بیش از حد بر روی تأمین مالی تمرکز کرده است تا دسترسی کاربر.

 

برای ENS، این موردی بود که از اتفاقات مزاحم نبود. در واقع، برای قیمت توکن وضعیت بدتری به نظر می رسید، زیرا به جای دنبال کردن بهبود بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته، روند نزولی را انتخاب کرد.

بر اساس گزارش کوین مارکت کپ،  این توکن ۴.۸۶ درصد از ارزش روز قبل خود را در زمان انتشار از دست داده است. علاوه بر این، حجم ۲۴ ساعته آن نیز طبق پلتفرم درون زنجیره، Santiment، در همان دوره کاهش یافته بود. در حالی که در ۹ سپتامبر ۱۳۲.۸۵ میلیون دلار بود، رکوردها در زمان نگارش این مقاله حجم آن را ۱۱۷.۷۱ میلیون دلار نشان دادند.

 

منبع: Santiment

منبع: Santiment

این کاهش حجم به ثبت دامنه نیز گسترش می یابد. با وجود ثبت دو میلیون ثبت نام در کمتر از یک ماه پس از رسیدن به یک میلیون، تعداد بیشتری ثبت نام نتوانسته اند به تعداد بی عیب و نقصی دست یابند.

با توجه به Dune Analytics، تعداد کل ثبت نام در حال حاضر ۲،۳۱۰،۱۰۹ بود. ثبت نام در سپتامبر به ۱۵۲۰۷۷ رسید، اما احتمال رسیدن به یک میلیون نفر تاریک به نظر می رسد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx