انگلیس قطب ازرهای دیجیتال جهان می‌شود

ارزهای دیجیتال بریتانیا
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 510 نفر

انگلیس قطب ازرهای دیجیتال جهان می‌شود

ریچارد فولر، نماینده وزیر اقتصاد بریتانیا در خزانه‌داری گفت: «ما می‌خواهیم کشور منتخب کسانی باشیم که به دنبال ایجاد، نوآوری و ساختن در فضای ارزهای دیجیتال هستند».

این بیانیه به عنوان بخشی از بحث پارلمانی درباره مقررات ارزهای دیجیتال در کشور انگلیس بیان شد. او افزود که با نخست‌وزیر جدید، بریتانیا به یک قطب جهانی بیت کوین و ارزهای دیجیتال تبدیل خواهد شد. لیز تراس در همین هفته سمت نخست وزیری بریتانیا را بر عهده گرفت.

بحث مقررات ارزهای دیجیتال زمانی آغاز شد که مارتین دوچرتی هیوز، نماینده پارلمان غربی دانبارتونشایر این موضوع را در پارلمان مطرح کرد. فولر در سخنرانی خود بر نیاز به مجموعه ای از مقررات که عملکرد صحیح ارزهای دیجیتال را مشخص می سازد، تأکید کرد.

انواع قوانین ارزهای دیجیتال

یک گام مهم در این راستا لایحه خدمات مالی و بازار است. هدف آن بهره برداری از مزایای استیبل کوین ها است. علاوه بر این، هدف آن ارائه خدمات بهتر با توجه به بازار سیستم های پرداخت رقابتی است. در عین حال، اگر یک ارائه دهنده استیبل کوین ورشکسته شود، از سرمایه گذاران محافظت می کند.

لایحه دیگر در این راستا، لایحه جرایم اقتصادی (شفافیت و اجرا) خواهد بود. این به مجریان قانون اختیارات جدیدی برای توقیف و بازیابی ارزهای دیجیتال از مجرمان می دهد. فولر همچنین اضافه کرد که شرکت‌های کریپتویی باید بررسی‌های لازم را انجام دهند، مشابه آنچه بانک‌ها انجام می‌دهند.

در بریتانیا، تمام شرکت‌های کریپتویی در این کشور باید در اداره رفتار مالی (FCA) ثبت نام کنند. این قوانین مطابق با رژیم ضد پولشویی و مبارزه با تامین مالی تروریسم در بریتانیا است.

تنها چند روز پیش، دفتر اجرای تحریم‌های مالی (OFSI) حکم داده بود که شرکت‌های رمزنگاری اکنون ملزم هستند هر فردی را که مشکوک به تحریم یا مرتکب تخلف تحت مقررات تحریم‌های مالی شده است، به OFSI گزارش دهند.

چنین تحولاتی در راستای روند افزایش قوانین نظارتی بر بخش ارزهای دیجیتال در سطح جهانی است. با توجه به شرایط، شاهد معرفی قوانین و مقررات بیشتری خواهیم بود. تعهدات اضافی برای نظارت بر صنعت ارزهای دیجیتال نیز ممکن است مشابه سیستم مالی سنتی باشد.

انگلستان در مسیر جهانی شدن

فولر همچنین استفاده از فناوری دفتر کل توزیع شده (DLT) را برای برنامه های دولتی گسترش داد. او گفت که این فناوری پتانسیل تغییر نحوه عملکرد بازارهای مالی ما را دارد. دولت به دنبال ایجاد فرصت‌هایی در بریتانیا برای استفاده از DLT برای گمرکات، تجارت بین‌المللی و اوراق قرضه دولتی است.

فولر گفت که بریتانیا قطب فین‌تک اروپایی پیشرو است و بعد از ایالات متحده در سطح جهان دوم است. دولت به دنبال دستیابی به مزیت رقابتی جهانی برای بریتانیا در فضای ارزهای دیجیتال است. به این ترتیب، صنعت کریپتو بریتانیا می‌تواند سرمایه‌گذاری را جذب کند، شغل ایجاد کند، از درآمدهای مالیاتی بهره‌مند شود و محصولات و خدمات نوین بسازد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx