آیا زمستان ارزهای دیجیتال تمام شده است؟

با گرم شدن بازارها، اتریوم از بیت کوین پیشی گرفت
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 493 نفر

هفته ای گرم برای بیت کوین و آلت کوین ها

شرکت‌ها هر کاری که ممکن است برای نجات از زمستان کریپتو انجام می‌دهند. توقف بازخریدها، اخراج کارمندان، کاهش هزینه‌ها، اعلام ورشکستگی، مذاکره درباره خرید و … اما اکنون بنظر می رسد بازار بیت کوین و آلت کوین ها کمی گرم شده است.

بیت کوین در هفت روز گذشته ۸ درصد رشد کرد و به ۲۲۳۳۷ دلار رسید; همچنین اتریوم بسیار بهتر عمل کرد که با افزایش ۲۷ درصدی به ۱۵۲۳ دلار رسید. به نظر می رسد پیش بینی ارتقای شبکه آتی اتریوم – به اصطلاح ادغام – باعث رشد آن شده است; اگرچه اتریوم کلاسیک هم این هفته ۸۰ درصد افزایش یافت و به ۲۷ دلار رسید. واضح است; در حالی که برخی از خریداران به آینده چشم دوخته اند; برخی دیگر احساس نوستالژی می کنند.

سایر بلاک چین‌ها دارای قراردادهای هوشمند با عملکرد بالا سرنوشت خوبی داشتند; Solana با رشد ۹ درصدی به ۴۰.۰۴ دلار، Cardano با ۱۰ درصد افزایش به ۰.۴۷ دلار; Polkadot با ۹ درصد افزایش به ۷.۲۵ دلار، NEAR Protocol با ۲۵ درصد افزایش به ۴.۲۶ دلار; و Avalanche با افزایش ۲۲۳.۵ درصدی به ۰.۴۷ دلار رسید.

دیگر رالی های قابل توجه در این هفته شامل Chainlink با ۹ درصد افزایش به ۶.۷۸ دلار، Cronos با ۹ درصد افزایش به ۰.۱۲ دلار و بیت کوین کش با ۱۵ درصد افزایش به ۱۲۱.۰۷ دلار بود.

هیچ کوین پیشرو ضرر هفتگی قابل توجهی نداشت.

حتی با گرم شدن بازارها، علائمی وجود داشت که نشان میداد تا پایان زمستان ارزهای دیجیتال راه زیادی مانده است

هفته گذشته; سلسیوس پس از صحبت های ضد و نقیض بسیار زیاد، مانند Voyager و ۳AC اعلام ورشکستگی کرد. این هفته، صرافی سنگاپوری Zipmex بعد از Vauld و Celsius آخرین صرافی بود که برداشت را متوقف کرد.

در اخبار مشابه، Legion Strategies، یک صندوق تامینی وابسته به Skybridge Capital آنتونی اسکاراموچی، بازخرید سرمایه‌گذاران را متوقف کرد. Legion Strategies مالک سهام FTX است. حدود ۱۰ درصد از دارایی های ۲۳۰ میلیون دلاری این صندوق ارزهای رمزنگاری شده هستند.

Blockchain.com با اعلام خبر اخراج انبوه و همچنین تعطیلی عملیات خود در آرژانتین به صفوف Gemini، Coinbase و OpenSea پیوست. کوین بیس همچنین اعلام کرد که به طور موقت برنامه بازاریابی وابسته در ایالات متحده این شرکت را برای کاهش هزینه ها “تعطیل می کند”.

روز چهارشنبه خبری منتشر شد مبنی بر اینکه سازنده خودروهای الکتریکی تسلا ; ۷۵ درصد از بیت کوین خود را به ارزش تقریبی ۹۳۶ میلیون دلار فروخته است. در فوریه ۲۰۲۱، این شرکت ۱.۵ میلیارد دلار در بیت کوین سرمایه گذاری کرد.

ایلان ماسک ممکن است نسبت به بیت کوین تمایل چندانی نداشته باشد، اما او بعداً خاطرنشان کرد که تسلا هنوز تمام Dogecoin خود را که در هفته حدود ۶ درصد افزایش داشت، در اختیار دارد.

بانک مرکزی اروپا این هفته اعلام کرد که با تلاش این بلوک برای مهار تورم خروشان که در ژوئن به ۸.۶ درصد رسید، نرخ بهره تا ۰.۵ درصد افزایش خواهد یافت. همچنین این پایان نرخ بهره منفی ۰.۵ درصدی ارائه شده توسط بانک مرکزی اروپا از سال ۲۰۱۴ را نشان می دهد.

در نهایت، پاراگوئه و کلمبیا هر دو به مقررات مربوط به کریپتو نزدیک‌تر شدند و قانونگذار پاراگوئه لایحه‌ای را برای ایجاد یک محیط مالیاتی و نظارتی برای ماینرهای کریپتو تصویب کرد، در حالی که کلمبیا پیش‌نویس مقررات را منتشر کرد و خواستار اظهارنظر عمومی شد.

 

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارز ها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx