تحلیل و بررسی قیمت اتریوم

تحلیل و بررسی قیمت اتریوم
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 446 نفر

قیمت اتریوم علیرغم تکمیل موفقیت آمیز ادغام هیچ تاثیر مثبتی نشان نداد. طی ۲۴ ساعت گذشته، ارزش کوین ۲ درصد کاهش یافت و در هفته گذشته، کاهش ۱۷ درصدی را تجربه کرد. در حال حاضر، اتریوم با تغییرات بسیار اندکی در قیمت معامله می شود.

کاهش بیشتر قیمت به این معنی است که اتریوم می تواند توسط خرس ها تسخیر شود. شاخص های تکنیکال در زمان نگارش نزولی شده اند. نمودار بیت کوین نیز در چند روز گذشته چندان مثبت به نظر نمی رسید، زیرا بیت کوین دوباره از منطقه قیمت ۱۹۸۰۰ دلار بازدید کرد. افزایش قدرت خرید می تواند منجر به شکست کوتاه مدت در نزدیکی منطقه قیمتی ۱۵۰۰ دلار برای اتریوم شود. در زمان نگارش این مقاله، فروشندگان مسلط هستند و این به افزایش شانس تصاحب خرس‌ها اشاره دارد.

خط حمایتیی فعلی قیمت اتر ۱۳۵۰ دلار بود و اگر خریداران به بازار بازگردند قیمت می تواند اندکی به سمت بالا حرکت کند. اتریوم ممکن است در سطح قیمت ۱۵۰۰ دلار با مقاومت قوی روبرو شود.

تجزیه و تحلیل قیمت اتریوم: نمودار یک روزه

تحلیل و بررسی قیمت اتریوم

اتریوم در زمان نگارش این مقاله با قیمت ۱۴۳۱ دلار معامله می شد. این کوین بیشتر به خط حمایت فوری خود یعنی ۱۳۵۰ دلار نزدیک شد. مقاومت فوری برای آن ۱۵۰۰ دلار بود که قبلا به عنوان منطقه حمایتی برای آن عمل می کرد.
اکنون در نزدیکی منطقه قیمتی ۱۴۰۰ دلار در حال تثبیت است. با بازگشت خریداران به بازار، اتریوم ممکن است بتواند از سطح قیمت ۱۵۰۰ دلار عبور کند.

با این حال، هنوز مشخص نیست که این آلت کوین برتر چه مدت می تواند بالاتر از مقاومت سربار خود معامله شود. میزان معامله اتریوم در جلسه گذشته کاهش یافت و این نشان می‌دهد که فروشندگان مسئولیت قیمت را بر عهده گرفته‌اند.

تحلیل تکنیکال

تحلیل و بررسی قیمت اتریوم

اتریوم کاهشی را در تعداد خریداران خود ثبت کرد زیرا به نظر می‌رسید که آنها اعتماد خود را به این دارایی از دست داده‌اند، زیرا پس از اتمام ادغام به سختی حرکت مثبتی را ثبت کرد.

شاخص قدرت نسبی زیر خط نیم بود که نشانه ای از خروج خریداران از بازار بود. اتریوم به زیر خط ۲۰-SMA حرکت کرد و این نیز نشانه دیگری از حرکت فروشندگان در بازار بود. قدرت خرید می تواند به ETH کمک کند تا به بالای ۲۰-SMA برسد و برخی از اقدامات مثبت قیمت را بازگرداند.

تحلیل و بررسی قیمت اتریوم

سایر اندیکاتورهای اتریوم نیز عملکرد نزولی قیمت و فروش شدید را به تصویر کشیده اند. Awesome Oscillator حرکت قیمت و جهت کلی دارایی را اندازه گیری می کند. AO هیستوگرام های قرمز رنگ را در زیر نیم خط نشان می دهد که نشان دهنده سیگنال فروش است. باندهای بولینگر نوسانات قیمت را نشان می دهند. باندها باریک شدند، که نشان دهنده حرکت محدود قیمت برای اتریوم بود.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx