کازماس (ATOM) بیش از ۱۳۹درصد رشد داشته

کازماس
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 411 نفر

بر اساس ابزار هوش اجتماعی کریپتو، لونار کراش؛ کازماس (ATOM)، یکی از بهترین ارزهای دیجیتال در ۹۰ روز گذشته بوده است. لونار کراش با حضور قیمت اتم در محدوده قیمتی ۱۶ دلار دریافت که قیمت هجدهمین ارز دیجیتال بزرگ، در سه ماه گذشته ۱۳۹ درصد افزایش یافته است. این وبسایت همچنین نشان داد که تسلط اجتماعی این دارایی در مدت مشابه ۷۶ درصد افزایش یافته است. تا زمان نگارش این مقاله، تسلط اجتماعی کازماس ۰.۱۵٪ بود.
داده‌های کوین مارکت کپ همچنین نشان داد که کازماس در فهرست ارزهای دیجیتال با بیشترین سود در هفته گذشته در رتبه سوم قرار گرفته است. با افزایش ۵ درصدی قیمت، ATOM از چیلیز پیروی کرد که رشد ۶.۱۳ درصدی را ثبت کرد. CEL نیز به فهرست راه پیدا کرد و با افزایش دو رقمی ۱۴.۰۲ درصدی در مدت مشابه افزایش یافت.

کازماس

کازماس در سپتامبر

در زمان انتشار، ATOM با قیمت ۱۶.۶۳ دلار معامله شد. در ۱۶ روز گذشته، قیمت هر کوین اتم ۳۸ درصد افزایش یافته است. با این حال، در رالی خود، رشد ۱۰ درصدی قیمت را در ۲۴ ساعت گذشته با افزایش ۱۴ درصدی حجم معاملات به ثبت رساند.

ارزیابی واگرایی میانگین متحرک دارایی (MACD) در نمودار روزانه نشان داد که گاوها از ۶ سپتامبر کنترل بازار کازماس را در دست دارند. شاخص قدرت نسبی (RSI) در ۹ سپتامبر تلاش کرد تا به منطقه ۷۰ بیش از حد خرید نفوذ کند. با این حال، کاهش فشار خرید باعث شد این اندیکاتور تا ۱۳ سپتامبر به پایین ترین سطح یعنی ۵۴ برسد. با توجه مجدد به انباشت اتم، شاخص قدرت نسبی (RSI) در زمان انتشار در یک روند صعودی در ۶۶ قرار گرفت. علاوه بر این، جریان پول Chaikin (CMF) دارایی مثبت ۰.۲۲ را نشان می دهد که نشان می دهد فشار فروش از ۱۳ سپتامبر ضعیف شده است.

علاوه بر این، نگاهی به میانگین متحرک نمایی (EMA) به این واقعیت اشاره کرد که خریداران در حال حاضر بازار اتم را کنترل می کنند. در زمان نگارش این مقاله، EMA 20 (آبی) بالاتر از ۵۰ EMA (زرد) بود، که نشان می‌دهد گاوها کنترل کازماس را با تجمع کوین خود ادامه می‌دهند. شاخص حرکت جهت دار (DMI) به این موقعیت اعتبار بخشید، با قدرت خریداران (سبز) در ۳۱.۲۹، بالاتر از قدرت فروشندگان (قرمز) در ۱۳.۵۶.

 

کازماس

سنتیمِنت نشان داد که با بیش از ۲۵۰ برنامه غیرمتمرکز و خدمات، فعالیت توسعه در کازماس در ۹۰ روز گذشته افزایش یافته است و در این مدت ۴۳ درصد رشد کرده. با این حال، در حالی که قیمت اتم افزایش یافت، کل عرضه کوین توسط نهنگ ها با ارزش بیش از ۵ میلیون دلار ATOM به طور پیوسته در دوره سه ماهه کاهش یافت.

کازماس

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx