تحلیل قیمت اتریوم | بررسی قیمت رمزارز ETH

قیمت اتریوم
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 381 نفر

قیمت اتریوم به رشد جدیدی چشم دوخته است

قیمت اتریوم یک اصلاح نزولی را از ناحیه مقاومت ۱۸۵۰ دلاری آغاز کرد. ETH کاهش یافت و زیر سطح ۱۸۰۰ دلار معامله شد اما گاوها فعال ماندند.

پایین ترین قیمت در نزدیکی ۱۷۲۰ دلار تشکیل شد و قیمت اکنون در حال افزایش است. در نمودار ساعتی ETH/USD یک شکست زیر خط روند نزولی اصلی با مقاومت نزدیک به ۱۷۴۰ دلار وجود داشت. این جفت ارز مجدداً منطقه مقاومت ۱۸۴۰ دلاری را مشاهده کرد و تا سقف ۱۸۳۷ دلار معامله شد. قیمت در حال حاضر در حال تثبیت سود است و زیر سطح ۲۳.۶% فیب اصلاحی (از ۱۷۲۷ دلار به بالاترین ۱۸۳۷ دلار) معامله می شود.

قیمت اتریوم اکنون بالای ۱۷۵۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته معامله می شود. همچنین بالاتر از سطح ۵۰% فیب اصلاحی (از ۱۷۲۷ دلار به بالاترین ۱۸۳۷ دلار) است. در روند صعودی، قیمت در نزدیکی منطقه ۱۸۲۰ دلار با مقاومت روبرو است.

قیمت اتریوم

مقاومت اصلی بعدی نزدیک به منطقه ۱۸۴۰ دلاری است. اولین مقاومت اصلی نزدیک به ۱۸۵۰ دلار است. بسته شدن بالای منطقه مقاومتی ۱۸۵۰ دلاری ممکن است یک افزایش عمده دیگر را آغاز کند. در این حالت، ممکن است قیمت به سمت سطح مقاومت ۱۹۲۰ دلاری افزایش یابد. هر گونه سود بیشتر ممکن است قیمت را به ۲۰۰۰ دلار برساند.

اگر اتریوم نتواند مقاومت ۱۸۵۰ دلاری را از بین ببرد، می تواند یک اصلاح نزولی دیگر را آغاز کند. حمایت اولیه در سمت نزولی نزدیک به سطح ۱۷۸۰ دلار است.
خمایت اصلی بعدی نزدیک به منطقه ۱۷۶۵ دلاری و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته است. اگر شکستی به زیر ۱۷۶۵ دلار رخ دهد، ممکن است قیمت به ۱۶۹۵ دلار کاهش یابد. هر ضرر بیشتر ممکن است نیاز به آزمایش سطح ۱۶۵۰ دلار داشته باشد.

شاخص های تکنیکال

MACD ساعتی – MACD برای ETH/USD اکنون در منطقه صعودی در حال افزایش است.

RSI ساعتی – RSI برای ETH/USD اکنون بالاتر از سطح ۵۰ است.

سطح حمایت اصلی – ۱۷۶۵ دلار

سطح مقاومت اصلی – ۱۸۵۰ دلار

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx