تحلیل اتریوم | بررسی قیمت رمزارز ETH

اتریوم
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 361 نفر

هدف قیمت اتریوم بالاتر است

قیمت اتریوم به زیر سطح حمایت ۱۷۵۰ دلاری کاهش یافت. با این حال، گاوها در بالای منطقه حمایتی ۱۷۰۰ دلاری فعال بودند. کاهش قیمتی تا نزدیکی ۱۷۱۳ دلار وجود داشتت و قیمت ETH شروع به افزایش تازه ای کرد.

قیمت بالاتر از سطوح مقاومت ۱۷۵۰ دلاری و ۱۷۸۰ دلاری افزایش یافت. حرکت واضحی در بالای منطقه مقاومت ۱۸۰۰ دلاری وجود داشت. حرکت صعودی به گونه ای بود که قیمت حتی به بالای منطقه مقاومتی ۱۸۵۰ دلاری نیز رسید. اوج قیمت نزدیک به ۱۸۵۸ دلار تشکیل شده است و قیمت اکنون در حال تثبیت سود است.

کاهش جزئی به زیر سطح ۲۳.۶% فیب اصلاحی (از ۱۷۱۳ دلار به ۱۸۵۸ دلار) وجود داشت. قیمت اتر اکنون بالای ۱۷۸۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته معامله می شود.

همچنین یک خط روند صعودی کلیدی با پشتیبانی ۱۷۸۰ دلار در نمودار ساعتی ETH/USD در حال شکل گیری است. در روند صعودی، قیمت در نزدیکی منطقه ۱۸۳۰ دلار با مقاومت روبرو است. مقاومت اصلی بعدی نزدیک به منطقه ۱۸۵۰ دلاری است. بسته شدن بالای منطقه مقاومتی ۱۸۵۰ دلاری ممکن است یک افزایش قوی را آغاز کند.

هدف بعدی گاوها ممکن است ۲۰۰۰ دلار باشد. هر گونه افزایش بیشتر می تواند سرعت آزمایش منطقه مقاومت ۲۱۲۰ دلاری را در کوتاه مدت تنظیم کند.

اگر اتریوم نتواند مقاومت ۱۸۵۰ دلاری را پاک کند، ممکن است کاهش دیگری را آغاز کند. حمایت اولیه در سمت نزولی نزدیک به سطح ۱۷۹۰ دلار و خط روند است.
حمایت اصلی بعدی نزدیک به منطقه ۱۷۶۵ دلاری یا سطح ۶۱.۸% فیب اصلاحی حرکت صعودی از ۱۷۱۳ دلار به بالاترین ۱۸۵۸ دلار است. اگر به زیر ۱۷۶۵ دلار شکسته شود، قیمت ممکن است شتاب نزولی پیدا کند و تا ۱۷۲۰ دلار کاهش یابد. هر ضرر بیشتر ممکن است نیاز به آزمایش سطح ۱۶۶۰ دلار داشته باشد.

شاخص های تکنیکال

MACD ساعتی – MACD برای ETH/USD اکنون در منطقه صعودی حرکت خود را از دست می دهد.

RSI ساعتی – RSI برای ETH/USD اکنون بالاتر از سطح ۵۰ است.

سطح حمایت اصلی – ۱۷۶۵ دلار

سطح مقاومت اصلی – ۱۸۵۰ دلار

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx