چانگ پنگ ژائو، مدیر عامل بایننس، مقاله فوربس را بی اساس می‌داند

بایننس
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 392 نفر

چانگ پنگ ژائو، مدیر عامل بایننس، مقاله فوربس درمورد مقایسه صرافی ارزدیجیتال بایننس و FTX ورشکسته را به عنوان “FUD دیگر” توصیف کرد و آن را “بی اساس” خواند.

در گزارشی در ۲۷ فوریه، فوربس نوشت که بایننس ۱.۷ میلیارد دلار وثیقه استیبل کوین را به صندوق های تامینی متعدد منتقل کرده است. در حالی که پاتریک هیلمن، مدیر ارشد استراتژی بایننس، استفاده از منابع مالی کاربران توسط صرافی را رد کرد، ژائو گفت:

«به نظر می رسد [فوربس] اصول اولیه نحوه عملکرد یک صرافی را نمی داند.»

او افزود که این گزارش، برداشت‌های کاربران بایننس را به عنوان «میلیون‌ها وثیقه جابه‌جا شده» بیان می‌کند. به گفته ژائو، فوربس تراکنش‌های سپرده کاربران را نادیده گرفته است.

مدیرعامل بایننس گفت که این صرافی با FTX متفاوت است. وی خاطرنشان کرد که این شرکت در دسامبر ۲۰۲۲، زمانی که او در دبی «با دوستان کریپتویی معاشرت اجتماعی داشته» میلیاردها دلار برداشت را پردازش کرده است. در آن زمان، بایننس خروجی‌های بی سابقه‌ای از ذخایر خود ثبت کرد؛ در اوج FUD حدود ۶.۶ میلیارد دلار برداشت را طی هفت روز پردازش شد.

ژائو اضافه کرد که بایننس پیشنهاد ویتالیک بوترین، یکی از بنیانگذاران اتریوم (ETH) برای پیاده سازی اثبات ذخایر با استفاده از رویکرد دانش صفر (ZK) را اجرا کرد. CZ همچنین تأکید کرد که ملیت چینی او دوباره در مقاله مطرح شده است. CZ قبلاً ادعاهایی مبنی بر اینکه صرافی او یک شرکت چینی است را رد کرده بود. علاوه بر این، مدیر عامل صرافی نیز چندین بار اعلام کرده که شهروند کانادایی است. ژائو در آخر اضافه کرد که:

«من عمیقاً ناامید هستم که فوربس همچنان به نوشتن مقالات بی‌اساس ادامه داده و اعتبار خود را از دست می‌دهد.»

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx