بیش از ۱۲هزار شرکت برزیلی مقدار ارز دیجیتال خود را اعلام کردند

ارز دیجیتال برزیل
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 494 نفر

بیش از ۱۲هزار شرکت برزیلی مقدار ارز دیجیتال خود را اعلام کردند

در بحبوحه افزایش اعتماد به ارزهای دیجیتال و نرخ تورم بالا در برزیل، تعداد شرکت‌های دارای ارز دیجیتال در برزیل تا ماه آگوست به رکورد جدیدی رسیده است. طبق گزارش‌های رسانه‌های محلی، مرجع مالیاتی کشور، RFB که به عنوان درآمد فدرال برزیل نیز شناخته می‌شود، ۱۲۰۵۳ سازمان منحصربه‌فرد را ثبت کرد که در ترازنامه آگوست ۲۰۲۲ خود ارز دیجیتال داشته اند.

این رقم نسبت به ۱۱۳۶۰ شرکت در ماه ژوئیه ۶.۱ درصد افزایش داشته است و ماه آگوست بیشترین تعداد ثبت شده شرکت های دارای ارز دیجیتال تا به امروز است. RFB  خاطرنشان کرد که بیت کوین محبوب ترین ارز دیجیتال است که توسط موسسات نگهداری می شود و پس از آن تتر بیشترین سهم را دارد. ا این حال، تعداد سرمایه گذاران برزیلی که دارای ارز دیجیتال هستند نسبت به ماه قبل کاهش یافت و در ماه آگوست به ۱.۳ میلیون نفر رسید.

ارزش کل اظهارنامه ها نیز کاهش جزئی را تجربه کرد که احتمالاً به دلیل شرایط بازارهای کریپتو بوده است، به طوری که در آگوست مجموعاً ۲.۱ میلیارد دلار (۱۱ میلیارد رئال برزیل) از ۳.۴ میلیارد دلار در جولای کاهش یافته است. تتر  با بیش از ۱.۴۲ میلیارد دلار در نزدیک به ۸۰۰۰۰ تراکنش در ماه آگوست، به طور متوسط ​​تقریباً ۱۷۵۰۰ دلار در هر تراکنش، بیشترین ارزش معامله را داشته است.

بیت کوین با تقریباً ۲۷۰ میلیون دلار تراکنش در رتبه دوم قرار گرفت، اما از نظر تعداد تراکنش در جایگاه اول قرار گرفت و در همان ماه به بیش از ۲.۱ میلیون تراکنش رسید و میانگین مبلغ تراکنش بسیار پایین تر و حدود ۱۳۰ دلار بود. استیبل کوین USDC از ژوئیه تا آگوست از نظر ارزش معامله شده از جایگاه سوم به رتبه پنجم سقوط کرد و در مقابل اتریوم و توکن دیجیتال برزیل (BRZ) که یک توکن ERC-20 است جایگاه خود را از دست دادند.

بر اساس گزارش سپتامبر کریپتو پالس صرافی بیت استمپ اعتماد برزیلی ها به ارزهای دیجیتال همچنان بالاست و ۷۷ درصد اعلام کردند که به ارزهای دیجیتال اعتماد دارند.

چندین شرکت مالی در این کشور ارائه خدمات ارزهای دیجیتال مانند غول کارگزاری XP Inc و برنامه پرداخت PicPay را آغاز کرده اند که هر دو خدمات مبادلات ارز دیجیتال را در ماه آگوست یکپارچه می کنند. صرافی ارز دیجیتال بایننس نیز تلاش های خود را در این کشور افزایش داده است و از ماه مارس تیم خود را دو برابر کرده و در ۴ اکتبر دو دفتر جدید افتتاح کرده است.

بر اساس داده های آژانس آمار این کشور، نرخ تورم برزیل در آوریل به بالاترین میزان در ۲۶ سال گذشته یعنی ۱۲.۱ درصد رسید، اما از آن زمان در آخرین ارقام آگوست به ۸.۷ درصد کاهش یافته است.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx