از اتریوم و اتریوم.۲ چه خبر؟

اتریوم
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 390 نفر

بازار ارزهای دیجیتال، به ویژه اتریوم، همچنان شاهد سیگنال های قرمز در سراسر بازار است. با این حال، با وجود چنین علائم هشداردهنده ای، سپرده گذاران و دارندگان به انباشت اتریوم خود ادامه می دهند.

در حال سقوط ولی مردن نه!

صنعت کریپتو در ۲۴ ساعت گذشته ۶.۸ درصد از ارزش خود را کاهش داد و بیش از ۳۰۰ میلیون دلار موقعیت در حمام خون لیکویید شد. اتریوم، بزرگترین آلتکوین بازار، ممکن است بیشترین آسیب را در اینجا داشته باشد.

در واقع، در زمان انتشار، ارزش اتریوم ۱۱.۷ درصد کاهش یافت و برای اولین بار در هفته‌ها به زیر ۱۵۰۰ دلار معامله شد.

با این وجود، معامله گران اتریوم از موقعیت خود برای نگه داری منصرف نشدند. به زبان ساده، دارندگان بلندمدت، علی‌رغم چالش‌های قیمتی دارایی‌های کریپتو در رتبه دوم، اتریوم را خریداری کردند. این دارندگان همچنان شاهد حاشیه سود قابل توجهی نیز هستند.

به عنوان مثال، همانطور که توسط گلسنود، یک شرکت تحلیلی، مشخص شده است، تعداد آدرس‌هایی که ۱۰+ ETH دارند به بالاترین حد خود رسیده است.

منبع: Glassnode

منبع: Glassnode

 

IntoTheBlock همچنین نشان داد که ۵۶ درصد از تمام سرمایه گذاران اتریوم در حال حاضر در سود هستند. این تفاوت قابل توجهی با اعداد ثبت شده در ماه جولای است.

با قیمت‌های فعلی، تنها ۴۴ درصد از سرمایه‌گذاران ضرر می‌کنند، در حالی که ۴ درصد در قلمرو خنثی هستند، به این معنی که توکن‌های خود را در حدود قیمت فعلی خریداری کرده‌اند.

این یکی از دلایلی است که تعداد نقل و انتقالات اتریوم (به صرافی ها) به کمترین میزان در یک ماه گذشته یعنی ۲۱۰۶۶.۳۹۹ رسیده است. مقادیر پایین اندیکاتور می تواند نشان دهد که دارندگان در حال حاضر کوین های زیادی را به صرافی ها ارسال نکرده اند. بسته به اینکه آیا آنها نیز عقب نشینی می کنند یا خیر، این روند می تواند برای ارزش اتریوم در نمودارها صعودی یا خنثی باشد.

 

منبع: Glassnode

منبع: Glassnode

با این حال، شایان ذکر است که قبل از باز کردن موقعیت طولانی برای ETH باید احتیاط کرد.

چمن اینجا چه رنگی است؟
خوب، همه سبز، به خصوص برای سهامداران. با در نظر گرفتن الگوی حساب‌های دارای ۳۲+ ETH، واضح است که جامعه تشنه شروع است.

طبق گزارش گلسنود، تعداد آدرس‌هایی که بیش از ۳۲ کوین دارند به ۱۱۹۵۶۳ عدد رسیده است. در واقع، نمودار پیوست شده در زیر نیز به نظر می‌رسد که زیر همین موضوع نیز تأکید داشته باشد.

منبع: Glassnode

منبع: Glassnode

علاوه بر این، در انتظار ارتقای اتریوم به اثبات سهام، بیش از ۱۳ درصد از عرضه اتریوم به قرارداد سپرده اتریوم ۲.۰ ارسال شده است. طبق آخرین بینش، ارزش کل در قرارداد سپرده اتریوم ۲.۰ به سقف تاریخی ۱۳,۳۸۸,۴۵۴  رسید.

قرارداد سپرده در Beacon Chain، که در نوامبر ۲۰۲۰ راه اندازی شدو به دارندگان ETH اجازه می دهد تا دارایی های خود را قبل از تغییر قفل کنند. این در واقع در مورد بزرگترین آلتکوین جهان صادق است.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx