تحلیل بیت کوین ، ایا ریزش بیشتر در راه است؟

قیمت بیت کوین
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 438 نفر

بیت کوین افت شدیدی را آغاز کرد و در برابر دلار آمریکا زیر ۲۰۰۰۰ دلار معامله شد. بیت کوین همچنان در خطر زیان بیشتر باقی می ماند مگر اینکه بیش از ۲۰۰۰۰ دلار بازیابی شود. قیمت بیت کوین کاهش دیگری را زیر سطح ۲۰۲۰۰ و ۲۰۰۰۰ دلار آغاز کرد
قیمت اکنون زیر سطح ۲۰۰۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته معامله می شود.
یک خط روند نزولی کلیدی با مقاومت نزدیک به ۲۰,۰۰۰ دلار در نمودار ساعتی جفت BTC/USD ( داده از Kraken) شکل می گیرد.

قیمت بیت کوین نتوانست به بالای منطقه مقاومت ۲۲۰۰۰ دلاری بازگردد. بیت کوین کاهش تازه ای را به زیر سطح حمایت ۲۱۲۰۰ و ۲۱۰۰۰ دلاری آغاز کرد.

خرس ها برای فشار به زیر منطقه حمایت ۲۰۰۰۰ دلاری قدرت گرفتند و قیمت زیر سطح ۲۰۰۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته قرار گرفت. قیمت پایین نزدیک به ۱۹۵۲۵ دلار تشکیل شده است و قیمت اکنون در حال تثبیت  است.

 

در جهت صعودی، مقاومت اصلی نزدیک به سطح ۱۹۸۰۰ دلار است. اولین مقاومت اصلی نزدیک به سطح ۲۰۰۰۰ دلار است. نزدیک به سطح ۲۳.۶% فیب اصلاحی حرکت نزولی از ۲۱,۸۷۵ دلار نوسان به پایین ۱۹,۵۲۵ دلار است.

علاوه بر این، یک خط روند نزولی کلیدی با مقاومت نزدیک به ۲۰۰۰۰ دلار در نمودار ساعتی جفت BTC/USD شکل می گیرد. قیمت بیت کوین باید منطقه مقاومت ۲۰۰۰۰ دلاری را پاک کند تا موج بازیابی آغاز شود.

 

منبع: BTCUSD در TradingView.com

منبع: BTCUSD در TradingView.com

مقاومت بزرگ بعدی می تواند نزدیک به منطقه ۲۰۷۰۰ دلاری باشد. این نزدیک به سطح ۵۰ درصدی فیب اصلاحی حرکت نزولی از ۲۱,۸۷۵ دلار به پایین ۱۹,۵۲۵ دلار است. هر گونه سود بیشتر ممکن است قیمت را به سمت منطقه مقاومت ۲۱۰۰۰ دلاری سوق دهد.

اصلاح بیشتر در بیت کوین؟

اگر بیت کوین نتواند منطقه مقاومت ۲۰۰۰۰ دلاری را از سر راه بردارد، می تواند به حرکت خود ادامه دهد. حمایت مینور نزدیک به سطح ۱۹۵۰۰ دلار و پایین ترین سطح اخیر است.

حمایت اصلی بعدی نزدیک به سطح ۱۹۲۰۰ دلار است. بسته شدن به زیر سطح حمایت ۱۹۲۰۰ دلاری ممکن است باعث کاهش شدید شود و قیمت در جلسات آینده به سمت سطح ۱۸۵۰۰ دلار کاهش یابد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx