ماینرهای اتریوم بعد از ادغام به سمت اتریوم کلاسیک می روند؟

اتریوم کلاسیک و اتریوم
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 454 نفر

تکلیف ماینرهای اتریوم بعد از ادغام

با نزدیک شدن به تاریخ ادغام اتریوم، آخرین ارتقاء Bellatrix در اوایل این هفته انجام شد. با انجام ادغام اتریوم و متوقف شدن استخراج روی شبکه اصلی اتریوم، ماینرها به به دنبال جایگزین های دیگری برای ادامه فعالیت های استخراج خود هستند. اتریوم کلاسیک (ETC) که بر روی مکانیزم اجماع اثبات کار کار می کند، شاهد رشد ناگهانی در هش کل خود بود. هش ریت اتریوم کلاسیک تنها در یک ماه بیش از ۵۰ درصد رشد کرد که نشان دهنده هجوم ماینرهای جدید در اکوسیستم قبل از ادغام اتریوم است.

در حالی که برخی از ماینرها آلتکوین موجود را ترجیح می دهند، برخی طرفدار یک هارد فورک برای ایجاد یک جایگزین PoW برای اتریوم هستند.

محبوبیت اتریوم کلاسیک

همانطور که از نمودار هش کاملا مشهود است، محبوبیت اتریوم کلاسیک در جامعه ماینینگ در حال افزایش است. در حال حاضر، ETC جایگاه چهارم در فهرست برترین توکن‌های اثبات کار جهان از نظر ارزش بازار را دارد. با این حال، اگر حجم معاملات در نظر گرفته شود، ETC در رتبه سوم لیست قرار می گیرد و محبوبیت جهانی این ارز دیجیتال را ثابت می کند. پس از ادغام اتریوم درست زمانی که ماینرهای بیشتری وارد جامعه اتریوم کلاسیک شوند امکان تغییر این ارقام وجود دارد.

علاوه بر این، در حالی که کل هش ریت شبکه افزایش یافته است، قیمت ETC نیز مسیر مشابهی را در ماه گذشته طی کرد. قیمت اتریوم کلاسیک در اواسط ژوئیه از ۱۴.۱۷ دلار به شدت افزایش یافت. و در ۱۳ آگوست به بالاترین رقم امسال خود یعنی ۴۴.۶۷ دلار رسید. کاهش سود ماینینگ اتریوم به دلیل سقوط بازار و افزایش شدید قیمت برق در سطح جهانی، مسائل نگران کننده ای هستند. با این حال، این عوامل همراه با افزایش قیمت ETC تا حدودی برای ماینرها تسکین یافت.

ETC یا ETHW

در حالی که جامعه اتریوم کلاسیک در چند ماه گذشته رشد کرده است، چندین ماینر تمایلی به پیوستن به اکوسیستم اتریوم کلاسیک ندارند، زیرا آنها از هارد فورک پس از ادغام برای ایجاد یک زنجیره جایگزین PoW برای اتریوم استقبال می کنند. اخیراً، جامعه ETHW  اولین شبکه آزمایشی خود را با نام “Iceberg” راه اندازی کرد.

با این توسعه جدید،ETHW  همچنین از ماینرها، صرافی ها و سایرین خواست تا این ارز دیجیتال را حمایت کنند و به جامعه خود بپیوندند. ما می‌توانیم در هفته‌های آینده انتظار شفافیت بیشتری در مورد وضعیت جامعه ETHW داشته باشیم. با این وجود، افزایش شدید هش ریت، زمانی که با عملکرد مثبت قیمت اتریوم کلاسیک همراه شود، نشان می دهد که آینده استخراج اتریوم کلاسیک در مقایسه با ETHW روشن تر به نظر می رسد.

با این حال، لازم به ذکر است که از اواسط آگوست، قیمت ETC نوسانات زیادی را نشان داده است. این موضوع سؤالات جدی در مورد اینکه این آلتکوین بتواند قیمت خود را در بلندمدت حفظ کند، ایجاد می کند. در زمان نگارش این مقاله، اتریوم کلاسیک با قیمت ۳۳.۷۷ دلار معامله می شد که عملکرد ۲۴ ساعته منفی ۵.۶۶ درصد را به ثبت رساند.

در حالی که هر دو طرف برای گسترش شبکه خود با یکدیگر رقابت می کنند، بسیار جالب است که ببینیم ماینرها به کدام سمت می روند.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx