قدرت استخراج بیت کوین رکورد زد

استخراج بیت کوین
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 417 نفر

قدرت استخراج بیت کوین علیرغم نگرانی های کلان اقتصادی به بالاترین حد خود رسید

علیرغم اینکه ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال کمتر از حد مطلوب ۱ تریلیون دلاری است که در اوایل سپتامبر از آن عبور کرده بود و قیمت بیت کوین در تلاش برای رسیدن به مرز ۲۰۰۰۰ دلار است، به نظر می رسد استخراج کنندگان بیت کوین نباید نگران باشند.

نرخ هش ماینینگ بیت کوین بر اساس میانگین متحرک ۷ روزه که در هفته های اخیر افزایش ثابتی را ثبت کرده است، در تاریخ ۲ اکتبر به بالاترین حد خود یعنی ۲۴۰.۲۰۸ میلیون تراهش بر ثانیه رسید.

در همین حال، نرخ هش بیت کوین، که قدرت محاسباتی مورد استفاده برای پردازش تراکنش ها را نشان می دهد، در ماه آگوست زمانی که قیمت بیت کوین نشانه هایی از بهبود کوتاه مدت را نشان داد، شروع به افزایش کرد. گفته می‌شود، قیمت بیت‌کوین از آن زمان با مشکل مواجه شده است، در حالی که نرخ هش آن همچنان در حال افزایش است.

ماینرهای بیت کوین علائم مثبت دیگری را می بینند؟

عجیب است که رشد اخیر در نرخ هش بیت کوین، روندهای تاریخی را که در آن به طور مستقیم با حرکات قیمت دارایی های مالی غیرمتمرکز (DeFi) مرتبط است – افت و افزایش در کنار نزول ها و جریان های ارزش بیت کوین، مخالفت می کند.

اعتماد ماینرها را می توان تا حدی به سرمایه گذارانی نسبت داد که ارزهای فیات مانند یورو و پوند را با اعداد بی سابقه کنار می گذارند و به جای آن به دارایی های رمزنگاری مانند بیت کوین و اتریوم روی می آورند که منجر به افزایش حجم معاملات بیت کوین در سه ماه گذشته می شود.

علاوه بر این، پیش‌بینی‌های صعودی مانند پیش‌بینی رابرت بریدلاو، موسس شرکت سرمایه‌گذاری رمزنگاری پارالاکس دیجیتال، وجود دارد که معتقد است بیت کوین شانس بزرگی برای عبور از ۱۲ میلیون دلار تا سال ۲۰۳۱ دارد که ناشی از سقوط قدرت خرید دلار است.

همانطور که اوضاع به همین شکل پیش می رود، بیت کوین در حال حاضر با قیمت ۱۹۱۸۲ دلار معامله می شود که نشان دهنده کاهش ۰.۵۶ درصدی در روز است، اما همچنان در طول هفت روز گذشته ۱.۰۶ درصد بهبود یافته است.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx