فانتوم با راه‌اندازی صندوق توسعه ۶.۵ میلیون دلاری به دنبال میم کوین های امن‌تر است

انتشار 3 ماه قبل
آنچه می‌خوانید...

مدیرعامل بنیاد فانتوم، مایکل کانگ، امیدوار است که این بلاکچین با پیوستن به هیاهوی میم کوین ها، بتواند «موفقیت همتایان خود را تکرار کند». بلاکچین لایه ۱ فانتوم با اختصاص ۶.۵ میلیون دلار از توکن بومی FTM خود به عنوان پاداش به توسعه‌دهندگان، در حال ترویج ایده «میم کوین های امن‌تر» است تا سهمی از […]

فانتوم

مدیرعامل بنیاد فانتوم، مایکل کانگ، امیدوار است که این بلاکچین با پیوستن به هیاهوی میم کوین ها، بتواند «موفقیت همتایان خود را تکرار کند».

بلاکچین لایه ۱ فانتوم با اختصاص ۶.۵ میلیون دلار از توکن بومی FTM خود به عنوان پاداش به توسعه‌دهندگان، در حال ترویج ایده «میم کوین های امن‌تر» است تا سهمی از این بخش تقریباً ۵۰ میلیارد دلاری بازار کریپتو را به خود اختصاص دهد.

مایکل کانگ، مدیرعامل بنیاد فانتوم، به کوین‌تلگراف گفته است که می‌خواهد محیطی را ایجاد کند که مردم بتوانند چیزی را که ما آن را «میم کوین های امن‌تر» می‌نامیم، راه‌اندازی کنند و اقدامات فنی و غیرفنی ویژه‌ای را برای اطمینان از اینکه پروژه‌ها «کلاهبرداری یا کلاهبرداری آشکار نباشند» معرفی کند.

عصر میم کوین ها

سولانا و بیس (Base) شاهد اوج معاملات میم کوین ها در ماه‌های اخیر بوده‌اند، به طوری که حجم معاملات در شبکه سولانا در اوج هجوم میم کوین ها در ماه مارس، حتی از حجم معاملات در اتریوم پیشی گرفت.

با این حال، مشخص شد که حدود یک‌ششم میم کوین ها در شبکه بیس کلاهبرداری هستند. همچنین حداقل ۱۲ پروژه مشهور میم کوینی در سولانا که در مجموع ۲۶.۷ میلیون دلار جمع‌آوری کردند، به سرعت توسط سازندگان خود رها شدند.

میم کوین فانتوم

کانگ در رویداد میم گلوبال (MemeGlobal) در ۳۰ آوریل در سیدنی اعلام کرد که بنیاد فانتوم برای جذب معامله‌گران میم کوین ها به فانتوم و همچنین افزایش اقدامات ایمنی، یک استخر جایزه ۱۰ میلیون فانتومی (معادل ۶.۵ میلیون دلار) برای تیم‌های توسعه میم کوین ها ایجاد می‌کند.

کانگ خاطر نشان کرده است: «پدیده میم کوین ها که در حال حاضر وجود دارد روشی برای جذب مشتریان زیادی برای ما است زیرا دیده‌ایم که این روش در زنجیره‌های دیگر موفق بوده و می‌خواهیم آن موفقیت را تکرار کنیم.»

وی افزود: «برای ما به عنوان یک زنجیره، هدفمان رشد زنجیره تا حد امکان است و این امر به جذب مشتری بستگی دارد.»

«در نهایت، همه چیز به خواسته مشتری بستگی دارد. اگر مشتری دیفای می‌خواهد، به او دیفای بدهید. NFT؟ به او NFT بدهید و وقتی صحبت از میم کوین می‌شود، به او میم کوین بدهید، یا حداقل محیطی را برای او فراهم کنید که بتواند میم کوین ها را به روشی امن توسعه دهد.»

کنگ یک میم کوین موفق را به عنوان یک میم کوین با «راه‌اندازی دموکراتیک و  همچنین عدم تمرکز در دست چند نهنگ» توصیف می‌کند.

پیشنهادات بنیاد فانتوم جهت عرضه میم کوین های امن

آندره کرونجه، یکی از بنیان‌گذاران بنیاد فانتوم، در اوایل آوریل اقداماتی را برای میم کوین های امن پیشنهاد کرد، از جمله اینکه توسعه‌دهندگان توکن میم کوینی خود را با بنیاد فانتوم به عنوان «هم‌کنترل‌کننده نقدینگی اولیه توکن» عرضه کنند.

ارز دیجیتال فانتوم

کرونجه همچنین تقسیم عرضه توکن را پیشنهاد کرد، ۵ درصد برای تیم و ۱۰ درصد برای بازاریابی که در یک کیف پول چند امضایی قفل شده است و به حداقل یک عضو بنیاد به عنوان امضاکننده مشترک نیاز دارد.

۸۵ درصد باقی‌مانده در یک استخر نقدینگی (LP) جفت‌شده FTM قرار می‌گیرد و بنیاد ۱۰۰,۰۰۰ FTM، معادل حدود ۶۵,۰۰۰ دلار با قیمت‌های فعلی، را به آن اضافه می‌کند.

کرونجه پیشنهاد کرد: «در صورتی که FTM های LP به حداقل ۲,۰۰۰,۰۰۰ FTM برسد، ۱۰۰,۰۰۰ FTM اولیه ارائه شده (۵%) برای پوشش هزینه اولیه برداشته می‌شود و بقیه LP سوزانده می‌شود.»

طبق داده‌های دیفای‌لاما (DefiLlama)، فانتوم سی و هشتمین شبکه بلاکچین بزرگ بر اساس ارزش کل قفل شده (TVL) با ۱۰۸.۳ میلیون دلار TVL است. برای مقایسه، سولانا و بیس به ترتیب چهارمین و ششمین شبکه بزرگ بر اساس ارزش کل قفل شده هستند.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx