صرافی ارز دیجیتال FTX، متهم به اظهارات گمراه کننده

صرافی ارز دیجیتال FTX، متهم به اظهارات گمراه کننده
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 443 نفر

FDIC در نامه ای می گوید که توییت برت هریسون، رئیس صرافی FTX در آمریکا ،می تواند به طور بالقوه به سرمایه گذاران آسیب برساند. روز جمعه شرکت بیمه سپرده فدرال (FDIC) فاش کرد که این آژانس به پنج شرکت از جمله صرافی ارز دیجیتال FTX US هشدار داده است که از اظهارات نادرست و گمراه کننده در مورد بیمه سپرده FDIC خودداری کنند.

در نامه‌ای که روز پنجشنبه به FTX US فرستاده شد، بیمه سپرده فدرال نوشت که: رئیس شرکت، برت هریسون در توییتی در ۲۰ ژوئیه گفته است «سپرده‌های مستقیم کاربران FTX US در حساب‌های بانکی بیمه شده شرکت بیمه سپرده فدرال به صورت جداگانه به نام کاربران ذخیره می‌شود. ” در این توییت همچنین آمده است که “سهام در حساب های بیمه شده FDIC و SIPC نگهداری می شود.”

بیمه سپرده فدرال در این نامه گفت: “FTX US بیمه این آژانس نیست. شرکت بیمه سپرده فدرال هیچ حساب کارگزاری را بیمه نمی کند، و این شرکت سهام یا ارز دیجیتال را پوشش نمی دهد.” در این نامه آمده است:

“FDIC فقط سپرده های نگهداری شده در بانک ها و انجمن های پس انداز را بیمه می کند. بیمه سپرده فدرال فقط در برابر خسارات ناشی از شکست موسسات بیمه شده محافظت می کند. بر این اساس، این اظهارات احتمالاً باعث گمراهی و به طور بالقوه آسیب به مصرف کنندگان می شود.

به گفته شرکت بیمه سپرده فدرال، پیشتر صرافی FTX، از خود به عنوان یک صرافی ارز دیجیتال تحت بیمه FDIC یاد کرده است. هریسون در پاسخ به این نامه توییت کرد و گفت که توییت ۲۰ ژوئیه را حذف کرده است. وی خاطرنشان کرد که این توئیت را در پاسخ به سؤالاتی در مورد اینکه آیا سپرده های مستقیم دلاری در بانک های بیمه شده نگهداری می شود یا خیر، نوشته است. هریسون افزود:

ما واقعاً قصد گمراه کردن کسی را نداشتیم و تاکید نکردیم که خود FTX US یا دارایی‌های کریپتو یا غیر فیات از بیمه FDIC بهره مند هستند

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx