مسدود کردن حساب های مرتبط با zk.money توسط صرافی FTX

صرافی FTX
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 332 نفر

صرافی FTX برنامه غیرمتمرکز zk.money  را یک میکسر تشخیص می دهد

برخی از کاربران در توییتر از آنچه که برخی آن را تداوم حمله به حریم خصوصی در پی اقدام وزارت خزانه داری ایالات متحده علیه تورنادو کش می نامند ابراز تاسف کردند. طبق گزارش‌ها، صرافی FTX  شروع به مسدود کردن حساب‌هایی کرده است که ارزهای دیجیتال را از طریق  zk.money، یک زنجیره خصوصی لایه ۲ ارائه شده توسط شبکه آزتک در اتریوم، ارسال کرده اند. به گفته کاربران توییتر، صرافیFTX   این برنامه غیر متمرکز (DApp) را به عنوان یک میکسر شناسایی کرده است. صرافی FTX این سرویس را پرخطر می داند و آن را ممنوع کرده است.

گزارش‌های مربوط به تراکنش‌های مسدود شده در FTX از روز پنج‌شنبه در توییتر گزارش شدند. این توییت ها بیشتر مبنی بر هدف صرافی FTX و این که این برنامه غیرمتمرکز یک میکسر ارزهای دیجیتال نیست، می باشد. کاربران توییتر همچنین خاطرنشان کردند که مسدود کردن تراکنش‌های متصل به این پروتکل ممکن است به معنای ممنوعیتی با اثرات گسترده باشد. مشابه تحریم‌های اعمال شده توسط وزارت خزانه‌داری ایالات متحده بر کاربران تورنادو کش. آژانس ایالات متحده بیش از ۴۰ آدرس USDC و اتریوم را در لیست سیاه دفتر کنترل دارایی های خارجی (OFAC) قرار داد.

اخیراً، صرافی FTX  حساب کاربری را مسدود کرد که ارزهای دیجیتال را به zkmoney ارسال می‌کرد. طبق گفته صرافی  FTX، zk money به عنوان یک سرویس اختلاط شناسایی شده است، این برنامه غیرمتمرکز به اصطلاح پرخطر توسط صرافی ممنوع شده است.

وو بلاک چین – ۱۹ اوت ۲۰۲۲

زک ویلیامسون، مدیر عامل شبکه آزتک، روز دوشنبه با یک موضوع طولانی در توییتر درباره وضعیت پیرامون تورنادو کش، چند روز قبل از اقدام صرافی FTX  علیه این شبکه اظهار نظر کرد.

نکته ناراحت کننده این است که ما قبلاً با شبکه جهانی وب این مشکل را پشت سر گذاشته ایم. ما ارائه‌دهندگان خدمات اینترنتی را به خاطر داده‌های موجود در کابل‌هایشان دستگیر نمی‌کنیم. ما ارائه دهندگان DNS را به دلیل امضای ترافیک غیرقانونی دستگیر نمی کنیم.

با توجه به ممنوعیت تورنادو کش، من نظراتی در مورد آینده شبکه های حریم خصوصی دارم که می خواهم با همه شما به اشتراک بگذارم.

علیرغم شرایط تاریک حال حاضر، دلایلی برای خوش بین بودن به آینده Web3 وجود دارد.

— زک ویلیامسون (@Zac_Aztec) 16 اوت ۲۰۲۲

Zk.money  در مارس ۲۰۲۱ راه‌اندازی شد. این برنامه غیرمتمرکز خود را به‌عنوان بخش دیفای کیت توسعه نرم‌افزار شبکه آزتک توصیف می‌کند.

 

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارز ها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx