بیت کوین بهترین عملکرد ماه ژانویه را در ده سال گذشته ثبت کرد

قیمت بیت کوین
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 405 نفر

بیت کوین بهترین عملکرد ماه ژانویه را در ده سال گذشته ثبت کرد

با وجود نزولی بودن سال ۲۰۲۲ برای بازار ارزهای دیجیتال و پیش بینی های منفی برای سال جدید، بیت کوین ثابت کرد که همه منتقدان در ژانویه اشتباه می کنند و ارزش آن تقریباً ۴۰ درصد افزایش یافت. بنابراین، این بهترین عملکرد بیت کوین در ماه ژانویه از سال ۲۰۱۳ است.

۱۰ سال بعد، دستاوردهای عظیم

سال ۲۰۲۲ یکی از بدترین سال ها برای بیت کوین از نظر قیمت بود زیرا کل صنعت در میان فروپاشی های عظیم رو به وخامت گذاشت. همه چیز با انفجار اکوسیستم ترا در اواسط سال شروع شد و به دنبال آن پرونده های ورشکستگی متعددی از شرکت هایی که روی لونا و UST سرمایه‌گذاری کرده بودند.

این بخش سرانجام در پایان سال شروع به بهبود کرد، زمانی که صرافی FTX به شکلی تماشایی تر سقوط کرد. از آنجایی که صرافی FTX تا نوامبر یکی از غول‌های این بازار بود، این فروپاشی به طرز عجیبی گسترش یافت و اثرات موجی آن تقریباً در همه جا احساس شد. بیت کوین، برای اولین بار در حدود دو سال گذشته به زیر ۱۶۰۰۰ دلار سقوط کرد. برای مقایسه بیت کوین در ۱ ژانویه ۲۰۲۲ بالای ۴۶۰۰۰ دلار معامله می‌شد. به این ترتیب، سال گذشته را با افت ۶۵ درصدی به پایان رساند.

هفته اول سال جدید تا حدودی مشابه بود و بیت‌کوین زیر ۱۷۰۰۰ دلار نوسان می‌کرد. با این حال، این دارایی سرانجام در ۹ ژانویه مقاومت خود را شکست و از آن زمان هرگز به پایین تر سقوط نکرده است. درست برعکس، در آخر هفته گذشته به بالاترین سطح در ۵ ماه گذشته رسید و به ۲۴۰۰۰ دلار رسید. به گزارش کوین گلس، علیرغم از دست دادن مقداری ارزش در دو روز آینده، بیت‌کوین همچنان توانست ماه را در حدود ۲۳۰۰۰ دلار ببندد، با افزایش ۳۹.۶۶ درصدی. این باعث شده است که آن را به بهترین عملکرد ژانویه از سال ۲۰۱۳ تبدیل کند، زمانی که تا ۴۴ درصد افزایش یافت. به طور کلی، ژانویه گذشته بهترین ماه برای بیت کوین از اکتبر ۲۰۲۱ (۳۹.۹۳٪) بود.

قیمت بیت کوین فوریه چطور خواهد بود؟

با توجه به اینکه فوریه از قبل فرا رسیده است، جالب است ببینیم تاریخچه در مورد عملکرد بیت‌کوین در آن ماه به ما می گوید. همانطور که تصویر بالا مشخص است، از زمانی که کوین گلس سوابق خود را نگه می دارد (۲۰۱۳) این یک ارز دیجیتال بسیار مثبت بوده است. در واقع، فوریه ۱۰ سال پیش بهترین بود، با افزایش قیمت شگفت انگیز ۶۱.۷۷٪، پس از آن در سال ۲۰۲۱ (۳۶.۷۸٪). تنها در سال ۲۰۱۴ (-۳۱.۰۳٪) و ۲۰۲۰ (-۸.۶٪) بیت کوین ماه را با قیمتی کمتر از قیمت وارد شده به پایان رساند. پیش‌بینی‌ها برای امسال بسیار متفاوت است، بسیاری از طرفداران بیت‌کوین افزایش قیمت‌های عظیم را پیش‌بینی می‌کنند و منتقدان سال نزولی دیگری را پیش‌بینی می‌کنند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx