قیمت سولانا بعد از لیکویید شدن های اجباری جذاب میشود

قیمت سولانا
  • زمان مطالعه: 6دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 502 نفر

ریزش سولانا نزدیک است؟

اخیرا، رائول پال، مدیر سابق گلدمن ساکس فاش کرده است که قیمت سولانا را به دلیل لیکویید شدن های اجباری که منجر به افزایش فروش میشود را، «بسیار جالب» می‌بیند.

مدیر اجرایی سابق گلدمن ساکس و بنیانگذار Real Vision در موضوعی به ۱ میلیون دنبال کننده خود در پلتفرم  توییتر ، خاطرنشان کرد که رکود یک بازار رنج به وجود میاورد در حالی که در روند اصلی در دراز مدت صعودی است.

به گفته او، قیمت دارایی های دیجیتال همچنان می تواند در آینده نزدیک کاهش یابد، اما در حالی که او از اهرم استفاده نمی کند یا به صورت های سود و زیان خود نگاه نمی کند، “به دنبال سطوح خوبی برای اضافه کردن است.” این تحلیلگر گفت کهاتریوم و سولانا را نزدیک به پایین ترین سطح ماه ژوئن” اضافه کرد و “به زودی مجدداً افزایش خواهد یافت.”

من ممکن است بتوانم یک توکن اکوسیستمی بسیار پر جنب و جوش با اثرات قابل اندازه گیری قانون متکالف ۹۵٪ + از بالاتر خریداری کنم، درست مانند برخی از آنهایی که در سال ۲۰۱۸ اتریوم دریافت کردند. توکن های پذیرش مرحله اولیه بسیار فرار هستند اما روی پذیرش تمرکز می کنند نه قیمت. سپس به دنبال قیمت باشید تا فرصت بدهد

پال در گذشته اشاره کرده بود که نسبت به سولانا خوش بین است. این ارز دیجیتال بیش از ۵۵ درصد از ارزش خود را در هفت روز گذشته از دست داده است زیرا فروش وحشتناک این ارز دیجیتال را فرا گرفته است. نوسانات ضمنی هفت روزه SOL، معیاری از تلاطم قیمتی مورد انتظار در کوتاه مدت به ۲۷۰ درصد سالانه افزایش یافت. نوسانات ضمنی ۳۰ روزه آن در مقایسه با ۹۵ درصدی بیت کوین به ۱۹۰ درصد رسیده است.

اعتقاد بر این است که قیمت سولانا در حال کاهش است زیرا شرکت  FTX Alameda Research دارایی های سولانا خود را لیکویید می کند. FTX در اوایل این هفته به دلیل بحران نقدینگی سقوط کرد زیرا بایننس اعلام کرد که تمام دارایی‌های توکن FTT خود را به فروش می‌رساند و باعث شد تا بانکی در صرافی اجرا شود که به اندازه کافی برای پاسخگویی به تقاضای مشتریان نبود.

بنیانگذار ترون، جاستین سان، پس از اینکه بایننس اعلام کرد که تصمیم دارد به دنبال خرید بالقوه FTX نباشد، “راه حلی را با FTX برای شروع یک مسیر رو به جلو آماده می کند.”

بایننس از معامله FTX خارج شد و دلیل آن نگرانی در مورد اقدامات تجاری صرافی و تحقیقات تنظیم کننده های مالی ایالات متحده بود. مدیر عامل FTX، سام بانکمن-فرید، روز چهارشنبه به سرمایه گذاران گفت که این شرکت پس از یک دوره بانکی که منجر به توقف برداشت شد، به ۸ میلیارد دلار نیاز دارد.

شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر سکویا کپیتال که ۱۵۰ میلیون دلار در FTX و FTX.US سرمایه گذاری کرده است، ارزش سرمایه گذاری خود را به صفر رسانده است. شرکت VC دفاع کرد که در زمان سرمایه‌گذاری، بررسی‌های لازم را انجام داد و گفت که در آن زمان FTX یک شرکت سودآور بود که حدود ۱ میلیارد دلار درآمد و ۲۷۰ میلیون دلار درآمد عملیاتی داشت.

رویترز گزارش داده است که شرکت بازرگانی سم بنکمن ، Alameda Research، متحمل یک سری ضرر از معاملات شده است و سم بنکمن حداقل ۴ میلیارد دلار از وجوه FTX را که توسط دارایی‌هایی از جمله FTT و سهام در پلتفرم معاملاتی Robinhood Markets تضمین شده بود، برای حمایت از آن انتقال داده است. .

بخشی از این دارایی ها سپرده های مشتریان بود. طبق گزارشات، یک پیام Slack از سم بنکمن فاش شده است که نشان می‌دهد او قصد دارد «توسط مشتریان درست عمل کند».

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx