باز شدن توکن های استیک شده سولانا به تعویق افتاد

سولانا
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 509 نفر

اکوسیستم سولانا نجات یافت

توکن سولانا  از ۶ نوامبر شروع به سقوط کرد و در حالی که ممکن بود در ابتدا به عنوان یک حرکت عادی بازار از اتفاق افتاده باشد، این کاهش بیش از دو روز ادامه داشته است.

با ادامه نزول، چندین نظریه مطرح شد، اما به نظر می رسید که ارتباط با ورشکستگی قریب الوقوع FTX برقرار است. تا این لحظه، تیم سولانا هیچ گونه اظهار نظر عمومی نکرده بود.

یکی از بنیانگذاران آناتولی یاکوونکو به طور خلاصه در توییتر پاسخ داد و اظهار داشت که سولانا هیچ دارایی از صرافی FTX را ندارد. او ادامه داد که این شرکت در ایالات متحده ثبت شده است (شاید اشاره ای به رعایت قوانین داشته باشد) و ذخایر نقدی کافی برای ادامه فعالیت تا ۳۰ ماه دیگر به دلیل داشتن پرسنل ناب دارد.

مرکز تحقیقات هوبی گزارش داد که FTX از طریق Alameda در چندین شرکت سرمایه گذاری مستقیم انجام داده است که یکی از آنها سولانا است. بیانیه کوتاه یاکوونکو ممکن است ناکافی بوده باشد، زیرا بیشتر از پاسخ به سؤالات مطرح شده است.

محتمل است که روند فروش اخیر و روند نزولی توکن سولانا ناشی از نگرانی ها در مورد احتمال تخلیه توکن های سولانا است که ادعا می شود توسط FTX نگهداری می شود.

با این حال، در ۹ نوامبر، گزارش های متعددی مبنی بر اینکه سپرده های سولانا به زودی منتشر می شود، وجود داشت. و به این ترتیب روند نزولی ادامه یافت.بازگشایی سولانا در ۱۰ نوامبر برنامه ریزی شده بود، اما بنیاد سولانا در یک به روز رسانی اخیر گفت که این تاریخ تغییر کرده است. این مقدار حدود ۵.۴ درصد از کل عرضه یا ۲۸.۵ میلیون سولانا از ۲۵۰ حسابی است که قرار بود در پایان دوره ۳۷۰ باز شوند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx