فیش حقوقی مدیر عامل FTX به راه اندازی مجدد صرافی اشاره می‌کند

صرافی FTX
  • زمان مطالعه: 33دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 877 نفر

مدیر عامل جدید صرافی FTX، جان ری سوم، که برای مدیریت فرآیند ورشکستگی این صرافی منصوب شده است، در ماه ژانویه اشاره کرد که این صرافی می‌تواند مجددا راه‌اندازی شود. اکنون آخرین فیش حقوقی وی نشان می‌دهد که این کار در حال انجام است.

صرافی FTX

مدارک بایگانی‌ شده صورتحساب‌های حقوقی مدیر عامل صرافی FTX

مدارک بایگانی‌ شده صورتحساب‌های حقوقی مدیر عامل صرافی FTX نشان می‌دهند که وی ۶ ساعت کاری خود را روی مواردی مربوط به “۲.۰” صرف کرده است که تصور می‌شود به معنای FTX 2.0 و راه‌اندازی مجدد صر‌افی است. تا به امروز، به غیر از اظهارات فرضی، هیچ مدرکی نشان نمی‌دهد که برنامه‌ای مشخص برای راه‌اندازی مجدد صرافی وجود دارد، اگرچه جان ری سوم این موضوع را به طور کامل رد نکرده است.

جان جی ری در ژانویه به سایت ژورنالیست گفت: «همه گزینه‌ها روی میز است. اگر مسیری رو به جلو {برای راه اندازی مجدد صرافی} وجود داشته باشد، ما نه تنها آن را کشف خواهیم کرد، بلکه آن را انجام خواهیم داد.»

در ماه آوریل، اندی دیتدریک، وکیل اصلی FTX، اشاره کرد که این صرافی ارزهای دیجیتال ممکن است به طور بالقوه فعالیت خود را از سر بگیرد، اقدامی که به سرمایه قابل توجهی هم نیاز دارد. طبق گزارش‌ها، شرکت VC Tribe Capital علاقه خود را برای هدایت یک دور تامین مالی برای راه اندازی مجدد صرافی FTX ابراز کرده است. با این حال، فعالان صنعت کریپتو به دلیل نقص‌های فنی مداوم، به‌ویژه تأخیر زیاد و اشکالات نرم‌افزاری، که FTX را از ابتدای پیدایش آن آزار می‌داد و در سقوط مالی آن در سال ۲۰۲۲ نقش داشت، در مورد عملی بودن چنین طرحی تردید دارند.

با توجه به تمام کارهایی که برای اصلاح موتور معاملاتی FTX و سایر اشکالات آن لازم است، می توان به سادگی یک صرافی جدید از ابتدا ایجاد کرد. با این حال اگر صرافی FTX دوباره راه اندازی شود، بعید است که توکن FTT آن نقش زیادی در ورژن جدید داشته باشد؛ زیرا کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده آن را یک اوراق بهادار ثبت نشده می‌داند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx