صرافی FTX ژاپن وجوه مشتریانش را پس می دهد

صرافی FTX ژاپن
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 473 نفر

صرافی FTX ژاپن وجوه مشتریانش را پس می دهد

شرکت تابعه ژاپنی صرافی رمزارز FTX که اکنون از بین رفته است، پس از تأیید اینکه دارایی های مشتریانش بخشی از روند ورشکستگی FTX نیست، نقشه راهی برای از سرگیری برداشت ها ارائه کرده است. این شرکت یک به‌روزرسانی را در اول دسامبر ارائه کرد و بیان کرد که توانسته است تأیید کند که دارایی‌های مشتریانش «نباید» بخشی از دارایی صرافی FTX ژاپن باشد، زیرا قوانین ژاپنی الزام می‌کنند که صرافی‌های ارز دیجیتال باید وجوه مشتری را از دارایی‌های خود جدا کنند.

شعبه ژاپن صرافی FTX در ژوئن امسال و پس از خرید صرافی ارز دیجیتال ژاپنی لیکوئید در ۲ فوریه راه اندازی شد. هدف آن خدمت رسانی به مشتریان ژاپنی صرافی بود. با این حال، با مشکلات نقدینگی که شرکت مادر آن در اوایل نوامبر تجربه کرد، برداشت ها در FTX ژاپن در ۸ نوامبر، مشابه شرکت مادرش، متوقف شد.

چند روز بعد، آژانس خدمات مالی این کشور در ۱۰ نوامبر اعلام کرد که اقدامات اداری را علیه صرافی FTX انجام داده و به آن دستور داده است که سایر عملیات تجاری مانند پذیرش سپرده های جدید را متوقف کند. سپس این شرکت به عنوان یکی از ۱۳۴ شرکتی که بخشی از پرونده ورشکستگی فصل ۱۱ صرافی FTX را در ۱۱ نوامبر تشکیل دادند، فهرست شد.

از آن زمان صرافی FTX ژاپن ادعا کرده است که تمرکز اصلی آنها فعال کردن مجدد برداشت‌ها است و طبق گزارش‌ها قصد دارند تا پایان سال ۲۰۲۲ این کار را انجام دهند. با تأیید اخیر مبنی بر اینکه دارایی های کاربران آن بخشی از دارایی FTX ژاپن در نظر گرفته نمی شود، این امر به طور موثر راهی برای از سرگیری برداشت برای کاربرانش فراهم می کند.

این شرکت خاطرنشان کرد:

با توجه به نحوه نگهداری این دارایی ها و منافع دارایی تحت قوانین ژاپن، وجه نقد مشتری و ارز دیجیتال ژاپنی نباید بخشی از دارایی صرافی FTX ژاپن  باشد.

صرافی FTX ژاپن گفت که مدیریت آن در حال گفتگوی منظم با تنظیم‌کننده‌های ژاپنی است و اولین پیش‌نویس طرح آن‌ها را برای از سرگیری برداشت‌ها ارسال کرده است که نشان می‌دهد مشاوره‌های منظم «در صورت تحقق نقاط عطف کلیدی» انجام خواهد شد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx