مالیات ارزهای دیجیتال ۲۶ درصدی در ایتالیا

ارز دیجیتال ایتالیا
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 746 نفر

مالیات ۲۶ درصدی بر ارزهای دیجیتال در ایتالیا

طبق گزارش‌ها، دولت ایتالیا با اعمال مالیات ۲۶ درصدی بر سود حاصل از تجارت ارزهای دیجیتال، به دنبال اعمال قوانین سختگیرانه در فضای کریپتو است. با این حال، افرادی که کمتر از ۲۰۰۰ یورو (۲۰۹۰ دلار) در سال از معامله با بیت کوین یا آلت کوین درآمد دارند، از قوانین احتمالی آینده مستثنی خواهند شد.

پوشش اخیر بلومبرگ نشان داد که مقامات ایتالیایی در حال کار بر روی یک لایحه ارز دیجیتال هستند که می تواند از اول ژانویه ۲۰۲۳ اجرا شود.

این قانون که توسط کابینه نخست وزیر ملونی ارائه شده است، سرمایه‌گذاران محلی ارزهای دیجیتال را ملزم می‌کند که ۲۶ درصد مالیات بر درآمد ارزهای دیجیتال خود را بپردازند البته در صورتی که سود آن ها از ۲۰۹۰ دلار در سال بیشتر شود.

کاربرانی که ارزش ارزهای دیجیتال خود را تا ابتدای سال آینده افشا کنند مشمول مالیات ۱۴ درصدی خواهند شد. دولت امیدوار است که این تخفیف بتواند مردم محلی را تشویق کند تا میزان ارزهای دیجیتال خود را فاش کنند. ایتالیا نرخ ثابت ۲۶ درصد مالیات بر سود حاصل از معامله با دارایی های دیجیتال را اعمال می کند. با این حال، این قانون فقط برای سرمایه گذارانی اعمال می شود که ارزش کل ارز دیجیتال آنها بیش از ۵۱۶۴۵.۶۹ یورو (حدود ۵۴۰۰۰ دلار) برای بیش از هفت روز متوالی در طول سال مالیاتی باشد.

پرتغال یکی دیگر از کشورهای اروپایی است که خواستار اجرای چنین سیاستی بود. دولت این کشور که در ابتدا از رژیم مالیات صفر حمایت می کرد، اخیراً قصد دارد سرمایه گذاران رمزارز را با نرخ مالیات ۲۸ درصدی مواجه کند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx