مالیات ارزهای دیجیتال 26 درصدی در ایتالیا

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

مالیات 26 درصدی بر ارزهای دیجیتال در ایتالیا طبق گزارش‌ها، دولت ایتالیا با اعمال مالیات ۲۶ درصدی بر سود حاصل از تجارت ارزهای دیجیتال، به دنبال اعمال قوانین سختگیرانه در فضای کریپتو است. با این حال، افرادی که کمتر از 2000 یورو (2090 دلار) در سال از معامله با بیت کوین یا آلت کوین درآمد […]

ارز دیجیتال ایتالیا

مالیات 26 درصدی بر ارزهای دیجیتال در ایتالیا

طبق گزارش‌ها، دولت ایتالیا با اعمال مالیات ۲۶ درصدی بر سود حاصل از تجارت ارزهای دیجیتال، به دنبال اعمال قوانین سختگیرانه در فضای کریپتو است. با این حال، افرادی که کمتر از 2000 یورو (2090 دلار) در سال از معامله با بیت کوین یا آلت کوین درآمد دارند، از قوانین احتمالی آینده مستثنی خواهند شد.

پوشش اخیر بلومبرگ نشان داد که مقامات ایتالیایی در حال کار بر روی یک لایحه ارز دیجیتال هستند که می تواند از اول ژانویه 2023 اجرا شود.

این قانون که توسط کابینه نخست وزیر ملونی ارائه شده است، سرمایه‌گذاران محلی ارزهای دیجیتال را ملزم می‌کند که ۲۶ درصد مالیات بر درآمد ارزهای دیجیتال خود را بپردازند البته در صورتی که سود آن ها از ۲۰۹۰ دلار در سال بیشتر شود.

کاربرانی که ارزش ارزهای دیجیتال خود را تا ابتدای سال آینده افشا کنند مشمول مالیات 14 درصدی خواهند شد. دولت امیدوار است که این تخفیف بتواند مردم محلی را تشویق کند تا میزان ارزهای دیجیتال خود را فاش کنند. ایتالیا نرخ ثابت 26 درصد مالیات بر سود حاصل از معامله با دارایی های دیجیتال را اعمال می کند. با این حال، این قانون فقط برای سرمایه گذارانی اعمال می شود که ارزش کل ارز دیجیتال آنها بیش از 51645.69 یورو (حدود 54000 دلار) برای بیش از هفت روز متوالی در طول سال مالیاتی باشد.

پرتغال یکی دیگر از کشورهای اروپایی است که خواستار اجرای چنین سیاستی بود. دولت این کشور که در ابتدا از رژیم مالیات صفر حمایت می کرد، اخیراً قصد دارد سرمایه گذاران رمزارز را با نرخ مالیات 28 درصدی مواجه کند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
می خواهم از پاسخ به کامنتم مطلع شوم
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
2
0
در سریعترین زمان ممکن به شما پاسخ خواهیم دادx