طرح بازیابی FTX می تواند ۷۲ درصد از وجوه کاربران وویجر را بازپرداخت کند

وویجر دیجیتال
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 475 نفر

پرداخت وجوه کاربران ویجر توسط FTX

بر اساس گزارش بلومبرگ، پس از یک پیشنهاد موفقیت آمیز برای به دست آوردن دارایی های باقی مانده از صرافی ارزهای دیجیتال ورشکسته وویجر، صرافی کریپتو FTX یک طرح بازیابی ارائه می دهد که بر اساس آن مشتریان وویجر حدود ۷۲ درصد از وجوه خود را بازیابی می کنند.

با این حال، تا زمانی که قاضی ورشکستگی ایالات متحده، مایکل ای. وایلز، طرح پرداخت ورشکستگی وویجر را تأیید نکند، این معامله تکمیل نمی شود، که طبق گزارش ها ممکن است در ماه دسامبر مورد بررسی قرار گیرد.

قبل از تایید این ترتیب، وایلز اصرار داشت که وویجر باید به اصطلاح “امنتاج” را شامل شود – یک بند استاندارد ورشکستگی که به یک شرکت تحت حمایت دادگاه اجازه می دهد تا قبل از اعلام نهایی فروش، پیشنهادهای بالاتر را در نظر بگیرد. Crypto Exchange FTX برنده مناقصه خرید وویجر ورشکسته به قیمت ۱.۴ میلیارد دلار شد
روز دوشنبه، صرافی ارزهای دیجیتال FTX.US برنده مناقصه خرید Voyager Digital، یک شرکت سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال شد که در ماه جولای ورشکستگی فصل ۱۱ را ارائه کرد. وویجر ۱ دلار صرافی را پذیرفته است.

کریستین اوکیکه، وکیل ورشکستگی وویجر، به وایلز گفته است که FTX.US «تنها جایگزین مناسب» را برای شرکت برای بازیابی وجوه کاربران ارائه می‌کند.

این شرکت مستقر در نیویورک همچنین موافقت کرد که نحوه بیان امانت داری را تغییر دهد تا اطمینان حاصل شود که پیشنهاد بهتری در نظر گرفته می شود، در حالی که از قاضی وایلز برای به اشتراک گذاشتن طرح پرداخت با طلبکاران برای رای دادن درخواست کرد.
اگر طلبکاران به طرح پیشنهادی رای مثبت بدهند، وایلز در مورد اینکه آیا این طرح و همچنین فروش واقعی می‌تواند پیش برود، حرف آخر را خواهد زد.

سخنگوی FTX.US از طریق ایمیل به Decrypt گفت: «ما از دریافت تأییدیه از دادگاه ورشکستگی هیجان‌زده هستیم، بنابراین می‌توانیم همکاری نزدیک با تیم Voyager را آغاز کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که وجوه در اسرع وقت از نظر قانونی در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد».

وویجر که در ماه ژوئیه درخواست ورشکستگی فصل ۱۱ را داد، پیشنهاد ۱.۴ میلیارد دلاری صرافی را در ماه گذشته پذیرفت  علیرغم اینکه در ابتدا این پیشنهاد را “کم ارزش” نامید.
رقابت برای خرید این شرکت ورشکسته باعث شد FTX.US بایننس و ویو فایننشال را شکست دهد.

ممکن است FTX به عنوان ناجی زمستان رمزنگاری مورد ستایش قرار گرفته باشد، اما در آخرین چرخش در روند خرید آن، این شرکت متهم شده است که یکی از نجات‌دهنده‌های خود را کم‌بالا کرده است. این شرکت در آن زمان گفت: «ویجر پیشنهادهای متعددی را دریافت کرد که به فکر جایگزین‌های فروش و سازمان‌دهی مجدد بود، حراجی برگزار کرد و بر اساس نتایج مزایده، تعیین کرد که معامله فروش با FTX بهترین جایگزین برای سهامداران وویجر است».
در صورت انجام این معامله، FTX 51 میلیون دلار پول نقد پرداخت می‌کند و مشتریان وویجر را به پلتفرم خود منتقل می‌کند، در صورتی که سرمایه‌گذاران واجد شرایط دریافت ارز دیجیتال در صورت داشتن این نوع دارایی‌های دیجیتالی تحت حمایت FTX هستند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx