لایحه قوانین دیفای بحث برانگیز شد

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

پیش نویس لو رفته لایحه «قاتل دیفای» کنگره ایالات متحده، بحث را برانگیخت جزئیات مربوط به مقررات بیت کوین و اتریوم به طور مخفیانه در واشنگتن دی سی در گردش است. اکنون، یک نسخه از زبان پیش‌نویس قانون حمایت از مصرف‌کننده کالاهای دیجیتال (DCCPA)، لایحه‌ای در کنگره ایالات متحده، توسط گابریل شاپیرو، وکیل رمزارز، در […]

دیفای

پیش نویس لو رفته لایحه «قاتل دیفای» کنگره ایالات متحده، بحث را برانگیخت

جزئیات مربوط به مقررات بیت کوین و اتریوم به طور مخفیانه در واشنگتن دی سی در گردش است. اکنون، یک نسخه از زبان پیش‌نویس قانون حمایت از مصرف‌کننده کالاهای دیجیتال (DCCPA)، لایحه‌ای در کنگره ایالات متحده، توسط گابریل شاپیرو، وکیل رمزارز، در GitHub آپلود شد. نظرات در مورد تأثیر بالقوه بر امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) متفاوت است.

به نظر می رسد آخرین پیش نویس، زبانی را که تصور می شود برای دیفای مضر است، کاهش می دهد .(دیفای دسته ای از راه حل های مبتنی بر بلاک چین است که هدف آن بهبود امور مالی با جایگزینی واسطه های مرکزی با کد نرم افزاریمیباشد.)

این کالاهای دیجیتال، کارگزاران، متولیان، فروشندگان و پلتفرم‌ها را مشخص می‌کند. همچنین در این سند قوانین و اصول اصلی وجود دارد که برای بازیکنان در حوزه کالاهای دیجیتال اعمال می شود.

شاپیرو خاطرنشان کرد که این پیش‌نویس افرادی را که نرم‌افزار توسعه می‌دهند یا منتشر می‌کنند از عبارت «تجهیزات تجارت کالای دیجیتال» مستثنی می‌کند اقدامی که به گفته او می‌تواند با محافظت از مهندسان نرم‌افزار برای صنعت کریپتو مفید باشد.

بر این اساس، نسخه‌ای از پیش‌نویس DCCPA بدنام را که مخفیانه در DC منتشر می‌شود، از این طریق آن را در اختیار عموم قرار خواهد گرفت.
اما او نسبت به منشأ این استثنا ابراز تردید کرد و از دیگر مفسران خواست تا پیش نویس را بررسی کنند و نظرات خود را بیان کنند. وکیل دادگستری، مشاور کل آزمایشگاه دلفی، گفت که او پیش نویس را به نفع “شفافیت و بحث آزاد در مورد آینده قانون رمزنگاری” به اشتراک گذاشته است.

این لایحه دو حزبی توسط سناتور دبی استابنو  و جان بوزمن در ماه اوت ارائه شد. قانون آنها روشن می کند که بیت کوین و اتریوم باید به عنوان کالا طبقه بندی شوند، در مقابل اوراق بهاداری که در محدوده کمیسیون بورس و اوراق بهادار قرار می گیرند که به این معنی است که کمیسیون معاملات آتی کالا (CFTC) صلاحیت انحصاری آنها را خواهد داشت.

پس از معرفی این لایحه، واشنگتن پست گزارش داد که بوزمن در یک تماس مطبوعاتی گفت که صنعت کریپتو “تقریباً به طور جهانی” ترجیح می دهد توسط CFTC تنظیم شود.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx