سرمایه گزاران به دنبال دو کوان

دوکوان
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 487 نفر

دو کوان در تقاطع سرمایه گذاران عصبانی

دو کوان، اعجوبه‌ی رسوایی رمزنگاری‌شده که آزمایشگاه Terraform را تأسیس کرد، ممکن است به زودی با یک نام تجاری هوشیار از عدالت روبرو شود، زیرا یک سرمایه‌گذار ناامید تصمیم گرفته است که مسائل را به دست خودش بسپارد و فقط برای یافتن او و جست‌وجوی تلافی، تلاش بیشتری کند.

در حالی که این شهروند کره جنوبی به اقدام هودینی خود برای فرار از دستگیری ادامه می دهد، ناامیدی در میان سرمایه گذارانی که پس از سقوط ترا که حدود ۴۰ میلیارد دلار از بازار ارزهای دیجیتال را در عرض چند روز از بین برد، ثروتی را از دست دادند، افزایش می یابد.
با این حال، این راه را برای سرمایه‌گذاران خرده‌فروشی کریپتو هموار کرد تا در یک جستجوی در مقیاس بزرگ گرد هم آیند که هدف آن حذف دو کوون از هر کجای او در حال حاضر است.

حدود ۴۴۰۰ عضو گروه برای بازپرداخت تشکیل شدند که اکنون به طور فعال تمام جزئیات و اطلاعات کوچکی را در مورد جایی که می‌تواند برترین رقیب کریپتو هشدار قرمز اینترپل باشد دنبال می‌کند.

دبی، روسیه، آذربایجان، سیشل و موریس برخی از مکان‌هایی هستند که ممکن است دو کوان در حال حاضر بر اساس سرنخ‌های جمع‌آوری‌شده توسط اعضای URG که تلاش‌های خود را از طریق دیسکورد هماهنگ می‌کنند، در آن‌ها پنهان شده باشد.

اما بر اساس فعالیت‌های اخیر مربوط به بنیان‌گذار ترا مانند انتقال مشکوک ۳۳۱۳ بیت کوین به دو صرافی ارز دیجیتال در خارج از کشور در ماه گذشته، تعدادی از سرمایه‌گذاران خرده‌فروش ارز دیجیتال معتقدند که او ممکن است در دبی باشد.
به گفته آنها، این مکان از نظر مقررات دارای رمز ارز است و ممکن است مکان مناسبی برای دو کوان برای تسهیل نقل و انتقالات بیت کوین باشد. این شهر اماراتی دارای معاهدات محدودی برای استرداد است.

خوشبختانه برای URG، فرصتی برای تأیید این نظریه فرا رسیده است، زیرا کانگ هیونگ سوک، یکی از اعضای آنها، قرار است به امارات متحده عربی پرواز کند تا دو کوان را پیدا کند.

این می تواند برای وی ناپسند باشد زیرا کانگ قبلاً روشن کرده است که عدالت را در دستان خود قرار داده است. او (کانگ) همچنین از سرمایه‌گذاران همکارش می‌خواهد که در این شکار به او بپیوندند تا در نهایت عدالت را برای همه کسانی که به دلیل فروپاشی عظیم Terra Lab آسیب دیده‌اند، بیاورند.

او در حال فرار نیست؟

به نظر می‌رسد که این متخصص ارزهای دیجیتال در حال انجام بازی‌های فکری با مقامات است زیرا فرار از دست دادستان‌ها و پلیس را انکار می‌کند.

در ۲۷ سپتامبر ۲۰۲۲، رسانه های آنلاین مختلف گزارش دادند که دو کوون در پاسخ به یک نظر توییتری که از او پرسیده بود کجاست، گفت که او در حال حاضر در اتاق نشیمن خود “در حال نوشتن کد” است.

بر اساس ویژگی موقعیت مکانی پلت فرم رسانه های اجتماعی، به نظر می رسد دو کولان در سنگاپور است. بعداً توسط نیروی پلیس شهر-شهر نادرست بودن آن تأیید شد.

همانطور که بنیانگذار ترا به پنهان شدن و فرار از دستگیری ادامه می دهد، URG به دنبال سرنخ هایی است که محل اختفای او را مشخص می کند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx