صرافی FTX به دنبال جذب سرمایه برای راه‌اندازی مجدد است

صرافی FTX
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 485 نفر

ظرف شش ماه پس از تشکیل پرونده ورشکستگی در نوامبر ۲۰۲۲، صرافی کریپتو FTX اکنون به دنبال راه اندازی مجدد فعالیت خود می‌باشد. جالب اینجاست که FTX همچنین شروع به دریافت درخواست های پیشنهادی از شرکت های سرمایه گذاری خطرپذیر کرده است. شرکت ترایب کپیتال (VC Tribe Capital) اکنون به دنبال سرمایه گذاری تازه در FTX است. جالب اینجاست که Tribe Capital قبل از فروپاشی صرافی کریپتو نیز سرمایه‌گذار آن بوده است.

FTX و سرمایه گذاری VCها

آرجون ستی، یکی از بنیانگذاران ترایب کپیتال در اوایل سال جاری در ژانویه ۲۰۲۳ با کمیته طلبکاران FTX ملاقات کرد تا در مورد یک پیشنهاد غیررسمی بحث کند. منابع آگاه به بلومبرگ گفتند که ترایب کپیتال همچنین در حال بررسی رهبری کمپین جمع آوری کمک های مالی ۲۵۰ میلیون دلاری است که ۱۰۰ میلیون دلار از خود و شرکای محدودش تأمین می‌شود.

قبل از ورشکستگی FTX، ترایب کپیتال هم در FTX US و هم در صرافی بین المللی FTX سرمایه گذاری کرده است. این شرکت که در سال ۲۰۱۸ تأسیس شد، بیش از ۱.۶ میلیارد دلار دارایی تحت مدیریت دارد و در تعدادی از شرکت‌های رمزنگاری مانند صرافی کراکن، شرکت پرداخت Bolt و فروشنده تجارت الکترونیک Shiprocket سرمایه گذاری کرده است.

برنامه‌های صرافی FTX برای شروع دوباره

هفته گذشته، وکیل اصلی صرافی FTX اظهار داشت که در حال کار بر روی طرح هایی برای بازگشایی صرافی هستند. مدیر اجرایی جدید FTX، جان جی ری سوم، اظهار داشت که آنها به دنبال تصمیم گیری در سه ماهه دوم هستند که آیا بازگشایی امکان پذیر است یا خیر.

اندرو جی دیتدریک، وکیل FTX نیز اظهار داشت که این شرکت هنوز در مرحله اولیه ارزیابی ایده بازگشایی مجدد است. به این دلیل که راه اندازی مجدد به مقدار قابل توجهی پول نقد نیاز دارد که اکثریت آن از طرف سرمایه گذاران شخص ثالث تامین می شود. در بیانیه‌ای دیگر، کمیته بستانکاران بدون وثیقه FTX گفت: «در حال کار با بدهکاران برای ارزیابی همه گزینه‌ها برای راه‌اندازی مجدد یا فروش صرافی‌های FTX است» و «در حال حاضر هیچ جدول زمانی قطعی برای راه‌اندازی مجدد یا فروش صرافی‌ها وجود ندارد.»

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx