کاردانو شاهد انفجاری در رشد اکوسیستم خود بوده است

کاردانو
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 421 نفر

داده‌های جدید مساری (Messari)، شرکت تحلیل ارزهای دیجیتال، گسترش سریع اکوسیستم کاردانو (ADA) در سال گذشته را نشان می‌دهد. در گزارشی جدید، مساری گفت که ارزش کل قفل شده (TVL) کاردانو یا مقدار دارایی‌های موجود در پروتکل‌های آن، ۱۷۲ درصد نسبت به سه ماهه گذشته افزایش یافته است. به گفته مساری، راه اندازی اخیر استیبل کوین جد کاردانو محرک اصلی این رشد بوده است.

ارزش کل قفل شده (TVL) کاردانو ۱۷۲٪ و از ۵۰.۸ میلیون دلار به ۱۳۸.۳ میلیون دلار افزایش یافت. پذیرش اخیر استیبل کوین‌ جدید شبکه کاتالیزوری برای این رشد بود، زیرا آنها سنگ بنای دیفای هستند اما در این اکوسیستم غایب بودند. مساری می گوید که Minswap، یک بازارساز خودکار (AMM) در کاردانو، از نظر TVL پیشرو باقی مانده است، اما در سه ماهه اول به دلیل ظهور چندین پروتکل دیفای کاربردی تسلط خود را کمی کاهش داد.

تغییر در تسلط از DEX‌های فعلی به برنامه‌های کاربردی دیفای در حال ظهور به دلایل زیر بوده است:

Djed، یک پروتکل ضرب استیبل کوین با پشتوانه بیش از حد وثیقه شده ADA، که سه ماهه اول را با TVL 13.1 میلیون دلار و تسلط ۹.۵ درصد به پایان رساند.
Liqwid، یک پروتکل وام دهی، سه ماه اول را ارزش کل قفل شده ۸.۴ میلیون دلاری و تسلط ۶٪ پایان داد.
Indigo، ناشر دارایی‌های مصنوعی و استیبل کوین‌ها، که Q1 را با TVL 24.1 میلیون دلار و تسلط ۱۷.۴ درصد به پایان رساند.

ارزش کل قفل شده کاردانو

مساری می گوید که در سه ماهه اول سال جاری، کاردانو پیشرفت قابل توجهی در پیشرفت های تکنولوژیکی مانند پیشرفت در مقیاس پذیری و سازگاری VM (ماشین مجازی) داشته است.

هفته گذشته، توسعه دهندگان کاردانو از راه اندازی Lace خبر دادند، یک کیف پول رمزنگاری جدید بومی کاردانو که از ادغام کیف پول سخت افزاری و دسترسی به بازارهای NFT (توکن غیرقابل تعویض)، برنامه های غیرمتمرکز (DApps) و خدمات DeFi پشتیبانی می کند. کاربران همچنین می توانند ADA را مستقیماً در پلتفرم استیک کنند.

تیم Lace در حال حاضر سخت در حال توسعه یک فروشگاه DApp، یک برنامه دسکتاپ و راه حل های هویت دیجیتال است. در همین حال، درگاه‌های ارزهای فیات، تبدیل درون کیف پول و تجربه‌ بهتر استیکینگ با چند دلگیتور (نماینده) در نقشه راه قرار دارند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx