کاردانو در صرافی FTX لیست می‌شود؟!

کاردانو
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 420 نفر

سم بنکمن-فرید (SBF)، بنیانگذار FTX اشاره کرده است که این صرافی به زودی می تواند کاردانو (ADA ) را برای معاملات نقدی در ماه اکتبر فهرست کند. به گفته بنکمن-فرید، FTX کاردانو را در قسمت فیوچر خود لیست کرده است و افزودن معاملات اسپات ADA را هم در نقشه راه خود دارد. SBF این بیانیه را در پاسخ به یک سرمایه گذار کاردانو بیان کرد که گفته بود:

FTX از لیست کردن کادانو خودداری کرده است زیرا صرافی این دارایی را “به عنوان تهدیدی برای هر چیزی که می خواهد کنترل کند” می بیند.

چرا FTX هنوز ADA را لیست نکرده است

بنکمن-فرید اظهار داشت که این صرافی عمداً از عرضه ADA در لیستش خودداری نکرده است. به گفته او، صرافی این توکن را فهرست نکرده است، زیرا فهرست کردن توکن‌ها در بلاک چین‌هایی که از قبل پشتیبانی می‌کند، آسان‌تر بوده است و به عنوان مثال، توکن‌های ERC20 را ذکر کرد. او ادامه داد که قبل از اینکه صرافی بتواند ADA را فهرست کند، به یک “تجزیه کننده اعتبار (ولیدیتور) کاردانو خوب برای سپرده ها/ برداشت ها” نیاز دارد.

هنگامی که جامعه تحت فشار قرار گرفت که صرافی چه زمانی ADA را فهرست می‌کند، SBF از کسانی که فکر می‌کنند او دروغ می‌گوید درخواست کرد که روی این شرط بگذارند که آیا FTX ظرف سه ماه آینده ADA را فهرست می‌کند یا خیر.

سرمایه گذاران کاردانو SBF را باور ندارند

برخی از سرمایه گذاران کاردانو با SBF مخالف بودند و می گویند که باورش سخت است که صرافی ADA را با توجه به اینکه او بارها در مورد آن صحبت کرده است، فهرست کند. یکی از سرمایه‌گذاران مصاحبه‌ای از Business Insider با بنیانگذار FTX در سپتامبر ۲۰۲۱ را به اشتراک گذاشت، جایی که میلیاردر ارز دیجیتال گفت کاردانو یکی از بلاک چین‌های مهمی است که صرافی او فهرست می‌کند. برخی دیگر اشاره کردند که FTX توکن جدید آپتوس را تقریباً بلافاصله پس از راه‌اندازی آن فهرست کرده است، در حالی که ADA، عضوی از ده ارز دیجیتال برتر، فهرست نشده است. برخی از حامیان کاردانو همچنین ادعا کردند که FTX یک قرارداد دائمی ADA را فهرست کرده است تا بتواند قیمت را دستکاری کند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx