گزارش صرافی FTX کمبود شدید دارایی‌ را نشان می‌دهد

صرافی FTX
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 352 نفر

جان ری سوم، مدیرعامل FTX، در ارائه روز پنجشنبه در دادرسی صرافی ورشکسته FTX، گفت: «هنوز امکان محاسبه دقیق یا پیش بینی بازپرداخت مشتریان در این زمان امکان پذیر نیست.» این ارائه “کمبود گسترده” در دارایی های FTX و شرکت‌های مربوط به آن را تأیید کرد.

با استفاده از قیمت‌های اسپات از ابتدای ماه مارس، در کل بیش از ۲.۲ میلیارد دلار دارایی‌های رمزارزی در کیف پول های مرتبط با FTX.com قرار دارد. از این مبلغ، تنها ۶۹۴ میلیون دلار از این وجوه “دارایی دسته A” است که شامل ارزهای فیات، استیبل کوین‌ها، بیت کوین و اتر است. سایر دارایی ها شامل ۳۸۵ میلیون دلار مطالبات مشتری و ادعاهای قابل توجه علیه شرکت آلامدا ریسرچ و اشخاص مرتبط است. این ارائه همچنین نشان می‌دهد که ۹.۳ میلیارد دلار توسط آلامدا از کیف پول‌ها و حساب‌های FTX.com وام گرفته شده است.

FTX.US همچنین با ۱۹۱ میلیون دلار از کل دارایی‌های شناسایی شده در کیف پول‌های مرتبط با صرافی، و همچنین ۲۸ میلیون دلار در مطالبات مشتریان و ۱۵۵ میلیون دلار مطالبات از طرف های مرتبط، کسری دارایی را گزارش کرد. آلامدا ریسرچ به این صرافی آمریکایی ۱۰۷ میلیون دلار بدهکار است.

جان جی ری سوم، که همچنین مدیر ارشد بازسازی FTX Debtors است، نوشت: «دارایی‌های صرافی‌ها به شدت در هم آمیخته بودند و دفاتر و سوابق آنها ناقص و در بسیاری موارد کاملاً ناموجود است. به این دلایل، مهم است تاکید کنیم که این اطلاعات هنوز مقدماتی است و ممکن است تغییر کند.»

بر اساس این ارائه، که بر اساس اطلاعات منتشر شده در ۱۷ ژانویه است، تیم سهامداران صرافی ۷ میلیارد دلار را به صورت پول نقد و استیبل کوین به مشتریان پرداخت کردند، با ۵۸۰ میلیون دلار دارایی برای جبران مبلغ بدهی. دارایی های دیجیتال شناسایی شده در این ارائه بیش از مبلغی که قبلا ذکر شده بود، یعنی ۳۸۴ میلیون دلار، است. این ارائه همچنین بیان می‌کند که دارایی‌های مشتری در کیف‌پول‌های sweep ذخیره می‌شوند که برای مشتریان منفرد جدا نشده‌اند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx