صرافی FTX به دنبال بازیابی وجوه اهدایی به دموکرات ها است

صرافی FTX
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 377 نفر

صرافی ارزهای دیجیتال پرطرفدار FTX، که در ماه نوامبر اعلام ورشکستگی کرد، خواستار بازگرداندن «مبالغ اهدایی یا سایر پرداخت‌هایی» است که توسط مدیر عامل سابق، سم بنکمن-فرید، انجام شده است.

در بیانیه ای که روز یکشنبه منتشر شد، مدیر عامل تازه منصوب شده FTX، جان جی ری سوم، گفت که این شرکت به دنبال وجوهی است که به طور داوطلبانه از طریق راه های قانونی بازگردانده نشده اند. این شرکت همچنین به گیرندگانی که وجوه مرتبط با FTX را به اشخاص ثالث، مانند موسسات خیریه اهدا کردند، هشدار داد که شرکت همچنان به دنبال بازیابی پول خواهد بود.

FTX خواهان بازگرداندن وجوه اختلاس شده است

درخواست بازگشت وجوه پس از آن صورت می گیرد که صرافی FTX با کاهش شدید قیمت FTT،  توکن مبادله ای خود، مواجه شد. این حادثه منجر به رکود در این صرافی شد و نشان داد که دارایی‌های کافی برای برداشت‌های مشتری وجود ندارد. بنکمن-فرید بعداً دستگیر و به هشت جرم مالی از جمله کلاهبرداری از اوراق بهادار، پولشویی و تخلفات مالی متهم شد. او خود را بی گناه دانسته و قرار است در اکتبر ۲۰۲۳ محاکمه شود.

بنکمن-فرید، که یکی از کمک کنندگان اصلی به نامزدهای دموکرات در چرخه انتخابات ۲۰۲۰ بود، به سوء استفاده از میلیاردها دلار از سرمایه مشتریان متهم شده است. او از این بودجه برای حمایت از شرکت تجاری خود، آلامدا ریسرچ، خرید املاک خصوصی و کمک به کمپین های سیاسی استفاده کرد. سم بنکمن-فرید همچنین به نامزدهای حزب جمهوری خواه کمک مالی کرده است، اگرچه که وی گفت این کمک ها “تاریک” است، به این معنی که منبع این بودجه فاش نشده است.

طبق یک وبسایت عمومی که توسط OpenSecrets.org، یک سازمان غیرانتفاعی که بر امور مالی و لابی های کمپین ایالات متحده نظارت می کند، بنکمن-فرید، مدیر عامل سابق FTX، رایان سلامه و رئیس سابق مهندسی، نیشاد سینگ، بیش از ۸۴ میلیون دلار به نامزدهای سیاسی و سازمان ها اهدا کردند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx