صرافی FTX ویزا کارت را در ۴۰ کشور جدید راه اندازی می کند

صرافی FTX
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 442 نفر

صرافی کریپتو FTX قرار است یک کارت نقدی ویزا را در بیش از ۴۰ کشور جدید، ۹ ماه پس از معرفی آن در ایالات متحده، راه اندازی کند. بر اساس اعلامیه روز جمعه، گسترش جهانی به این معنی است که مشتریان بیشتری می توانند موجودی رمزارزی خود را که در صرافی از طریق کارت نگهداری می شود، خرج کنند. FTX لیست انتظاری را برای مشتریان علاقه مند منتشر کرده است.

آمریکای لاتین، اروپا و آسیا بازارهای هدف این شرکت برای توسعه هستند. به طور خاص، کشورهای آمریکای لاتین اولین تمرکز FTX خواهند بود، پس از آن کشورهای اروپایی قبل از پایان سال و کشورهای آسیایی در سال آینده قرار خواهند گرفت.

کارت FTX به کاربران این امکان را می دهد که مستقیماً از حساب های FTX خود پول خرج کنند. کارت در هر خرده فروشی که کارت های نقدی ویزا را می پذیرد پذیرفته می شود. سم بنکمن-فرید، مدیر عامل FTX در بیانیه ای گفت:

این کارت به کاربران اجازه می دهد تا از موجودی رمزنگاری FTX خود در ۲۴ ساعت شبانه روز، ۳۶۵ روز سال به صورت ایمن و بدون هیچ هزینه اداری یا پردازشی استفاده کنند.

مشخص نیست که آیا FTX مانند رقیب خود یعنی کوین بیس، که به کاربران ایالات متحده در کارت نقدی ویزا خود پاداش می‌دهد، برای خرج کردن از طریق کارت نیز پاداشی ارائه می‌کند یا خیر. کارت صرافی FTX در ایالات متحده توسط Evolve Bank & Trust صادر می شود. صرافی کریپتو شرکای بانکی خود را برای تلاش‌های توسعه بین‌المللی خود فاش نکرد.

به گفته کوی شفیلد، رئیس بخش کریپتو در ویزا، ویزا به گسترش همکاری‌های خود در حوزه ارزهای دیجیتال ادامه می‌دهد و معتقد است که «ارزهای دیجیتال تأثیر پایداری بر آینده خدمات مالی و جابجایی پول خواهند داشت». شفیلد گفت:

ما هیجان زده هستیم که با صرافی های ارزدیجیتال پیشرو مانند FTX همکاری کنیم تا انعطاف پذیری و سهولت استفاده از کریپتو را برای مردم به ارمغان بیاوریم

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx