انتفالات عظیم نهنگ های ریپل

قیمت ریپل
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 448 نفر

جابجایی های سنگین ریپل به دست چه کسانی اتفاق می‌افتد؟

ردیاب رمزنگاری محبوب Whale Alert که تراکنش‌های بزرگ ارزهای دیجیتال را ردیابی می‌کند، نشان می‌دهد که تقریباً ۱۱ ساعت پیش، حجم عظیمی از ریپل به ارزش بیش از ۵۱.۴ میلیون دلار جابجا شد. هر دو فرستنده و گیرنده به عنوان “کیف پول ناشناخته” توسط سرویس ردیابی مشخص شده اند. ۱۵۰ میلیون XRP بین کیف پول ها جابه جا می شود در مجموع ۱۰۵،۰۰۰،۰۰۰ XRP، که ۵۱،۴۰۳،۳۲۸ دلار ارزیابی شده است، بیش از ۱۰ ساعت پیش منتقل شد.

در حالی که ردیاب معتقد است کیف پولی که این قطعه XRP را ارسال و دریافت کرده است ناشناس است، داده‌های وب‌سایت تحلیلی متمرکز بر  Bithump نشان می‌دهد که وجوه از یک آدرس بایننس به یک حساب در صرافی Bittrex منتقل شده است.

قیمت ریپل  در ۲۴ ساعت گذشته افزایش مییابد، ریپل افزایش قیمت متوسطی را نشان داده است و نزدیک به ۳ درصد افزایش یافته است. اوایل امروز، توکن وابسته به Ripple حتی توانست به اوج محلی ۰.۵ دلار برسد. با این حال، نتوانست آن سطح روانی را ثابت کند.
در چند هفته گذشته، تمرکز جامعه کریپتو بر روی این کوین بوده است، زیرا ریپل از تحولات مثبتی در دادگاه در پرونده خود علیه تنظیم کننده SEC برخوردار بوده است، که در تلاش است XRP را به عنوان یک امنیت دیجیتال به رسمیت بشناسد.
تصویر از طریق CoinMarketCap مربوط به Ripple Slams SEC برای مخالفت Amicus Briefs از دو شرکت اینفلوئنسر نسبت به ریپل صعودی می‌کند.
از جمله بنیانگذار Gokhshtein Media دیوید Gokhshtein و تولید کننده موسیقی ایالات متحده E-Smitty بودند. اولی انتظار دارد در صورتی که Ripple در دادگاه پیروز شود، ریپل همراه با کل صنعت کریپتو افزایش یافته و سر به فلک می کشد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx