رئیس صرافی FTX: زمستان ارزهای دیجیتال به زودی تمام می شود

صرافی FTX
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 429 نفر

رئیس صرافی FTX: پایان زمستان ارزهای دیجیتال نزدیک است

در مصاحبه اخیر، برت هریسون، رئیس  صرافی FTX شعبه آمریکا; توضیح داد که چرا معتقد است زمستان ارزهای دیجیتال ممکن است به زودی به پایان برسد.

در طی مصاحبه ای با امیلی چانگ، مجری برنامه تکنولوژی بلومبرگ، از هریسون در مورد همکاری اخیر بین صرافی کوین بیس و بلک راک، که بزرگترین شرکت مدیریت دارایی جهان از نظر کل دارایی تحت مدیریت است، سؤال شد.

در ۴ آگوست، برت تجپاول از کوین بیس (که رئیس موسسه کوین بیس است) و گرگ توزار (رئیس محصولات نهادی) یک پست وبلاگی منتشر کردند که در آن بیان کردند که کوین بیس و بلک راک برای ارائه خدمات کریپتویی به مشتریان بلک راک به توافق رسیده اند.

در این پست وبلاگ آمده است که صرافی کوین بیس با شرکت بلک راک; بزرگترین شرکت مدیریت سرمایه جهان، همکاری می کند; تا به مشتریان نهادی آن ها خدمات کریپتویی برای استفاده از محصولات مرتبط با ارزهای دیجیتال از طریق کوین بیس پرایم را ارائه دهد.

جوزف چالوم، مسئول همکاری های استراتژیک بین المللی در بلک راک، گفت:

مشتریان نهادی ما به طور فزاینده ای علاقه مند هستند تا ما به آن ها خدمات مرتبط با بیت کوین و ارزهای دیجیتال ارائه دهیم; و بر نحوه مدیریت کارآمد این دارایی ها تمرکز دارند. این ارتباط با صرافی کوین بیس به مشتریان این امکان را می‌دهد که مستقیماً در جریان کار مدیریت پورتفولیو و معاملات تجاری خود، قرار بگیرند; و بتوانند خودشاننیز معاملات بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتا خود را مدیریت کنند.

تاثیر مشتریان نهادی

طبق گزارشی که توسط The Daily Hodl منتشر شده است; رئیس صرافی FTX آمریکا با اشاره به تأثیر گسترده تقاضای سازمانی برای ارزهای دیجیتال، ادعا کرد; که این همکاری نشان‌دهنده نزدیک بودن زمان اتمام زمستان ارزهای دیجیتال است. او مدعی شد که اکنون زمان ایجاد زیرساخت ها است. باید زیرساخت ها را اماده کرد تا وقتی که سرمایه گذاران زیادی دوباره به ارزهای دیجیتال روی بیاورند; ابزار و سرمایه مورد نیاز را در اختیار داشته باشیم.

هریسون همچنین به افزایش ارزهای دیجیتال در بازار و متوقف شدن فرایند انحلال و ورشکستگی شرکت های کریپتویی اشاره کرد. او معتقد است که ترکیبی از افزایش قیمت ها و احساسات مثبت به این روایت کمک می کند که زمستان ارزهای دیجیتال رو به پایان است.

همچنین از هریسون خواسته شد تا در مورد اخراج های اعلام شده توسط صرافی های رقیب مثل کوین بیس و  رابین هود اظهار نظر کند و او پاسخ داد:

من فکر می‌کنم که این گونه شرکت ها یک درس واقعی گرفتند; و آن این است که این شرکت‌های در حال رشد که معمولاً حس می کنند که رشد تعداد کارکنان نشانه‌ای از رشد شرکت است.آن ها متوجه می‌شوند که در واقع گاهی اوقات رشد تعداد کارکنان می‌تواند مانع رشد شرکت شود.

 

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارز ها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx