ارزهای دیجیتال در هفته ای که گذشت

ارزهای دیجیتال
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 440 نفر

ارزهای دیجیتال در هفته ای که گذشت

به ندرت اتفاق می افتد که بازار ارزهای دیجیتال یک هفته بی سروصدا راشت سر بگذارد. در هفته ای هم که گذشت بازار پر از خبرها و اتفاقات گوناگون بود.

وزارت خزانه داری ایالات متحده برای اولین بار یک کد منبع باز را تحریم کرد. انتقال اتریوم به اثبات سهام نقطه عطف دیگری را پشت سر گذاشت و همزمان با بهبود شرایط بازار علاقه سرمایه گذران نهادی به ارزهای دیجیتال بیشتر شده است.

در اینجا سه ​​مورد از مهمترین خبرهای هفته گذشته آورده شده است:

تورنادو کش توسط خزانه داری ایالات متحده تحریم شد

وزارت خزانه داری ایالات متحده با افزودن ۴۴ کیف پول اتریوم و USDC مرتبط با این سرویس به لیست سیاه خود تحریم هایی را علیه میکسر ارزهای دیجیتال تورنادو کش اعمال کرد. مقامات ایالات متحده گفتند که این اقدام در ارتباط با گزارش هایی است که نشان می دهد هکرهای کره شمالی از این میکسر برای شستشوی درآمد حاصل از چندین هک پلتفرم های ارزدیجیتالی استفاده می کرده اند.

تحریم‌های روز دوشنبه انتقادات گسترده‌ای را از سوی فعالان فضای ارزهای دیجیتال به دنبال داشت. این انتقادها زمانی افزایش یافت که مقامات هلندی روز جمعه یک توسعه دهنده تورنادو کش را دستگیر کردند.

تورنادو کش در تمام طول هفته با مشکلات زیادی مواجه شده است. وب سایت، ایمیل و صفحه گیت هاب تورنادو کش حذف شده اند. همین اتفاق در مورد سرور سایت تورنادو کش و صفحه انجمن دیسکورد این پلتفرم رخ داد.

شرکت Circle نیز کیف پول هایی را که با این پلتفرم در ارتباط بوده اند را مسدود کرده استد. برنامه های کریپتویی مثل پروتکل های دیفای از ارائه خدمات به کیف پول هایی که با تورنادو کش تراکنش هایی را داشته اند، خودداری کرده اند.

 

آخرین به رزورسانی آزمایشی اتریوم با موفقیت انجام شد

توسعه دهندگان اتریوم روز چهارشنبه به روزرسانی شبکه آزمایشی Goerli را اجرا کردند. قبل از انتقال اتریوم از اثبات کار (PoW) به اثبات سهام (PoS) ، این به روزرسانی آخرین ارتقا آزمایشی شبکه اتریوم بود.

توسعه دهندگان تیم اصلی اتریوم روز پنجشنبه گفتند که این رویداد احتمالا در اواسط سپتامبر – ۱۵ یا ۱۶ سپتامبر اتفاق خواهد افتاد.

همه افراد در اکوسیستم اتریوم از این به روزرسانی پشتیبانی نمی کنند. حتی گزارش‌هایی از ایجاد یک هارد فورک اتریوم به رهبری ماینرها برای حفظ مکانیزم اثبات کار وجود دارد. کسانی که در بطن این قضیه قرار دارند روز جمعه گفتند که انتقال به زنجیره اثبات سهام اتریوم اجتناب ناپذیر است. ویتالیک بوترین، یکی از خالقان اتریوم، گفت بعید می داند که فورک اتریوم موفقیت آمیز باشد.

 

سرو صدای بلک راک در ارزهای دیجیتال

بلک راک، بزرگترین شرکت مدیریت سرمایه با ۹ تریلیون دلار دارایی تحت مدیریت; اعلام کرد که  به سرمایه گذاران نهادی خود خدمات مرتبط به ارزهای دیجیتال ارائه می دهد. این محصول بلک راک باعث می شود که; سرمایه گذاران نهادی در ایالات متحده خیلی راحت تر به خدمات ارزهای دیجیتال دسترسی داشته باشند.

این اعلامیه تنها یک هفته پس از همکاری بلک راک با صرافی کوین بیس منتشر شد. همکاری بلک راک با کوین بیس باعث می شود که این شرکت مدیریت سرمایه بتواند از طریق کوین بیس پرایم به مشتریان نهادی خود دسترسی به محصولات سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال را ارائه دهد.

 

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارز ها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx