نابودی صرافی کوین بیس بخاطر رویکرد Reddit FTX

نابوی کوین بیس
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 374 نفر

در چند روز گذشته، بازار ارز دیجیتال به طور قابل توجهی بهبود یافته است. همانطور که انتظار می رفت، همین امر بر حضور و مشارکت سرمایه گذاران نیز تأثیر مثبت داشته است. در حالی که حجم بهبود یافته است، ارزش ارزهای دیجیتال نیز بهبود یافته است. در نتیجه، صرافی های رمزنگاری مانند FTX با توسعه فضا موارد استفاده بیشتری پیدا می کنند.

 FTX و Reddit

چند روز پیش، Reddit همکاری خود را با FTX اعلام کرد تا امتیازات اجتماعی مورد انتظار خود را به صورت توکنی عرضه کند. با انتخاب Arbitrum در سال گذشته، Arbitrum Nova به عنوان رسانه ای برای آوردن امتیازات انجمن به شبکه اصلی اتریوم انتخاب شد.

برای افراد ناآگاه، امتیازات انجمن Reddit معیاری برای شهرت در جوامع کاربران است. این نقاط اجتماعی را می‌توان به صورت زنجیره‌ای نیز معامله کرد، اما برای انجام تراکنش‌های مذکور، کاربران برای تسهیل هزینه‌های گاز به اتریوم نیاز دارند. این را می توان با استفاده از پرداخت FTX به دست آورد زیرا کاربرانی که بودجه کافی ندارند می توانند با استفاده از این سرویس بیشتر خرید کنند.

این یک فرصت بزرگ برای FTX به عنوان یک صرافی است. به خصوص که می تواند از طریق انجمن عظیم Reddit مخاطبان جدیدتری پیدا کند و حضور خود را در بازار بهبود بخشد.

در حال حاضر، FTX تنها پشت بایننس و کوین‌بیس در فضای مبادلات ارز دیجیتال است. با این حال، ممکن است در آستانه سبقت گرفتن از دومی باشد زیرا از بسیاری جهات جایگزین آن شده است.

FTX نه تنها نقدینگی بهتری دارد، بلکه بازدیدهای هفتگی بسیار بالاتری نسبت به Coinbase دارد – تقریباً دو برابر. بعلاوه، حجم کل معامله شده در هر دو صرافی تقریباً گردن به گردن است.

بنابراین، Coinbase ممکن است پس از گسترش و موفقیت سرویس Reddit توسط FTX تغییر کند

این به نوبه خود به نفع توکن بومی  – FTT – است که از زمان سقوط ماه ژوئن در تلاش برای یافتن ریتم صعودی بوده است.

طی تقریباً دو ماه، آلت‌ کوین تنها ۳۸ درصد افزایش یافته است – بسیار کمتر از حتی کاردانو، که یکی از بدترین عملکردهای اخیر بازار بوده است.با این حال، ممکن است از سقوط بیش از حد در نمودارها در امان باشد زیرا ارزش بازار دارایی بسیار سالم است. در واقع، حتی زمانی که FTT در پایین ترین حد خود بود، به منطقه منفی نلغزید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx